Sesizări și reclamații

Este foarte important pentru noi să oferim clienţilor BCR posibilitatea de a comunica rapid și ușor.

Ne cerem scuze pentru orice nemulțumire apărută în relația cu noi, iar semnalarea acestora ne oferă oportunitatea remedierii oricăror probleme și îmbunătățirea serviciilor oferite.

Sesizări și reclamații

Este foarte important pentru noi să oferim clienţilor BCR posibilitatea de a comunica rapid și ușor.

Ne cerem scuze pentru orice nemulțumire apărută în relația cu noi, iar semnalarea acestora ne oferă oportunitatea remedierii oricăror probleme și îmbunătățirea serviciilor oferite.

Trimiteţi o sesizare

Este uşor să ne contactaţi. Puteţi folosi oricare din modalitățile de mai jos:

  • personal, la una dintre sucursalele noastre;
  • în scris: Directia Produse si Segmente Retail, Biroul Management Reclamatii, Șoseaua Orhideelor nr. 15D, Clădirea The Bridge 1, etajul 2, Sector 6, București, cod poștal 060071;
  • prin telefon: *2227 apelabil din rețelele Vodafone, Orange, RCS RDS, Telekom; + 4021.407.42.00, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate;
  • pe site-ul BCR: www.bcr.ro

 

Ce ar trebui să luaţi în considerare?

Pentru a rezolva rapid sesizarea primită, vă rugăm să ne transmiteţi:

  • Datele dumneavoastră de contact: numele complet, CNP/ codul fiscal după caz, adresa şi numărul de telefon;
  • Descrierea nemulţumirii dumneavoastră; informaţiile relevante inclusiv detalii privind sucursala vizitata, data vizitei, produsul/serviciul la care faceti referire, numele celor cu care aţi discutat etc.;
  • Copii ale documentelor pe care le consideraţi relevante pentru cazul dumneavoastră, şi care nu vor fi returnate. Păstraţi intotdeauna originalele.


Nu furnizaţi informaţii de securitate, cum ar fi PIN-ul, parola sau codul de securitate.


În condiţiile în care datele furnizate de dumneavoastră nu sunt suficiente, nu vom putea raspunde solicitării adresate.

Reclamaţiile, sesizările ale căror iniţiatori nu pot fi identificaţi sau a căror exprimare este considerată inadecvată nu vor fi luate in considerare, fiind clasate.

  • Sincronizarea fiind importantă, vă rugăm să ne comunicaţi cât mai curând posibil nemulţumirea dumneavoastră pentru a fi in măsură să reducem timpul de reconstituire a evenimentului.
  • Reclamaţiile pot fi depuse şi de o tertă parte care acţionează în numele dumneavoastră - un reprezentant legal, cu condiţia ca persoana respectivă să aibă împuternicire (procură).

Soluționarea petițiilor privind piața de capital

Ce se întâmplă după depunerea unei sesizări?

Aveţi un litigiu financiar-bancar?

Aveţi un litigiu financiar non-bancar?

Te-ar mai putea interesa și: