Vizitele în sucursalele BCR se fac doar pe bază de programare. Programează o întâlnire.
Ne dorim să îmbunătățim sistemul informatic, de aceea, in intervalele 22 Ianuarie (ora 23:00) - 23 Ianuarie (ora 05:00) și 24 Ianuarie (ora 23:00) - 25 Ianuarie (ora 05:00), vor fi întreruperi în funcționarea aplicațiilor și serviciilor BCR care vor implica:
- George si George Go, Click 24, Touch 24, Phone Banking, MoneyGram, Casa Mea vor fi indisponibile
- În aplicațiile eBCR și MultiCash nu vor funcționa operațiunile: plăți, intraday și stare financiară.
- Echipamentele MFM vor fi disponibile în modul ATM
Rămânem disponibili non-stop la *2227 sau la +4 021.407.42.00 apelabil din străinătate cu tarif normal
✔ Dacă alegi autentificarea prin Token/eToken, fiecare conectare se realizează printr-un cod unic valabil pentru o perioadă determinată de timp. Aplicaţia de mobil eToken şi dispozitivul Token sunt, la rândul lor, protejate de un cod PIN pe care doar tu îl cunoşti;
✔ Criptarea datelor – serviciile noastre de Internet Banking sunt găzduite pe servere cu criptare SSL pe 128 biţi. Asta înseamnă că toate informaţiile pe care ni le transmiţi sunt codificate pentru siguranţa ta;
✔ Deconectare automată – dacă nu utilizezi Click 24 Banking într-un anumit interval de timp, te deconectăm automat. Această măsură de securitate este utilă în cazul în care uiţi să te deconectezi singur;
✔ Dezactivarea automată a datelor de login – după un anumit număr de încercări nereuşite de login, datele tale sunt dezactivate automat. Scopul este să împiedicăm accesarea frauduloasă a conturilor tale Internet şi Mobile Banking.
Pentru siguranța ta și în funcție de operațiunile pe care vrei să le faci, îți vom cere să te autentifici la telefon cu diverse informații știute doar de tine sau generate de aplicațiile BCR sau dispozitivul Token.
Pentru a preveni eventuale tentative de fraudă, iți recomandăm să ai în vedere câteva măsuri de siguranța la îndemână. Citește-le în câteva minute și îți vor fi de folos în toate interacțiunile tale bancare online:
✔ Accesează serviciul Click 24 Banking doar de pe website-urile oficiale www.bcr.ro sau www.24banking.ro, din meniul „Login”. NU folosi niciodată link-uri de pe alte site-uri care nu aparțin Bancii Comerciale Române;
✔ Verifică întotdeauna în pagina de logare în Click 24 Banking BCR ca adresa URL să fie de forma „https”, și NU „http”. În partea de jos sau de sus a paginii încărcate trebuie să fie prezentă imaginea unui lacăt închis;
✔ Lângă adresa URL a serviciului Click 24 Banking (https://login.24banking.ro) apare întotdeauna informația referitoare la proprietarul site-ului (Banca Comercială Română SA). Modul de afișare a informațiile diferă în funcție de browser-ul folosit;
✔ NU introduce niciun cod generat de dispozitivul tău Token sau aplicația eToken BCR într-o pagină web deschisă dintr-un link primit pe adresa de email;
✔ NU lăsa calculatorul sau telefonul mobil nesupravegheat dacă eşti într-un loc public; întotdeauna închide sesiunea de Internet Banking prin apăsarea butonului “Logout” din aplicaţie sau închide aplicația de Mobile Banking „Touch 24 Banking BCR”;
✔ NU lăsa Token-ul nesupravegheat și nu divulga nimănui codul PIN, pentru niciun motiv;
✔ Activează un cod de securitate pe telefonul tău mobil, astfel încât doar tu să-l poți deschide. Astfel te asiguri că nimeni în afară de tine nu are acces la SMS-urile tale primite prin serviciul BCR Alert sau la aplicația Touch 24 Banking;
✔ Verifică-ți în mod regulat conturile. În cazul în care observi tranzacţii pe care nu le recunoşti, contactează imediat serviciul Suport Tehnic BCR la numărul de telefon 0800.801.BCR (0800.801.227) apelabil gratuit din orice reţea naţională;
✔ Protejează-ţi calculatorul cu produse specifice de securitate (firewall, antivirus, anti-spy) şi actualizează-le periodic.