Siguranță

Îţi garantăm 100% siguranţa tranzacţiilor tale realizate prin serviciile de Internet, Mobile și Phone Banking BCR.

Cum îţi protejăm conturile şi tranzacţiile

prin George, Internet și Mobile Banking

  • Dacă alegi autentificarea prin Token/eToken, fiecare conectare se realizează printr-un cod unic valabil pentru o perioadă determinată de timp. Aplicaţia de mobil eToken şi dispozitivul Token sunt, la rândul lor, protejate de un cod PIN pe care doar tu îl cunoşti.
  • Criptarea datelor – serviciile noastre de Internet Banking sunt găzduite pe servere cu criptare SSL pe 128 biţi. Asta înseamnă că toate informaţiile pe care ni le transmiţi sunt codificate pentru siguranţa ta.
  • Deconectare automată – dacă nu utilizezi serviciul de Internet Banking timp de 15 minute, te deconectăm automat. Această măsură de securitate este utilă în cazul în care uiţi să te deconectezi singur.
  • Dezactivarea automată a datelor de login – după 3 încercări nereuşite de login, datele tale sunt dezactivate automat. Scopul este să împiedicăm accesarea frauduloasă a conturilor tale Internet şi Mobile Banking.

prin Phone Banking

  • Pentru siguranța ta și în funcție de operațiunile pe care vrei să le faci, îți vom cere să te autentifici la telefon cu numele de utilizator/alias și o parolă sau codul unic generat de aplicația eToken sau dispozitivul Token.

Sfaturi utile

Pentru a preveni eventuale tentative de fraudă, iți recomandăm să ai în vedere câteva măsuri de siguranța la îndemână. Citește-le în câteva minute și îți vor fi de folos în toate interacțiunile tale bancare online.

  • Accesează serviciul George doar de pe website-urile oficiale www.bcr.ro sau george.bcr.ro, din meniul „Internet Banking”. Nu folosi niciodată link-uri de pe alte site-uri care nu aparțin Bancii Comerciale Române.
  • Accesează serviciul Internet Banking doar de pe website-urile oficiale www.bcr.ro sau www.24banking.ro, din meniul „Internet Banking”. Nu folosi niciodată link-uri de pe alte site-uri care nu aparțin Bancii Comerciale Române.
  • Verifică întotdeauna în pagina de logare în Internet Banking ca adresa URL să fie de forma „https”, și NU „http”. În partea de jos sau de sus a paginii încărcate trebuie să fie prezentă imaginea unui lacăt închis.
  • Lângă adresa URL a serviciului George (https://george.bcr.ro) apare întotdeauna informația referitoare la proprietarul site-ului (Banca Comercială Română SA). Modul de afișare a informațiile diferă în funcție de browser-ul folosit.
  • Lângă adresa URL a serviciului Internet Banking (https://login.24banking.ro) apare întotdeauna informația referitoare la proprietarul site-ului (Banca Comercială Română SA). Modul de afișare a informațiile diferă în funcție de browser-ul folosit.
  • Nu introduce niciun cod generat de dispozitivul tău Token sau aplicația eToken BCR într-o pagină web deschisă dintr-un link primit pe adresa de email.
  • Nu lăsa calculatorul sau telefonul mobil nesupravegheat dacă eşti într-un loc public; întotdeauna închide sesiunea de Internet Banking prin apăsarea butonului “Logout” din aplicaţie sau închide aplicația de Mobile Banking.
  • Nu lăsa Token-ul nesupravegheat și nu divulga nimănui codul PIN, pentru niciun motiv.
  • Activează un cod de securitate pe telefonul tău mobil, astfel încât doar tu să-l poți deschide. Astfel te asiguri că nimeni în afară de tine nu are acces la SMS-urile tale primite prin serviciul BCR Alert sau la aplicația de Mobile Banking.
  • Verifică-ți în mod regulat conturile. În cazul în care observi tranzacţii pe care nu le recunoşti, contactează imediat serviciul Suport Tehnic BCR.
  • Protejează-ţi calculatorul cu produse specifice de securitate (firewall, antivirus, anti-spy) şi actualizează-le periodic.