O nouă experiență de navigare în Touch 24 Banking

Un meniu mai simplu de utilizat

Aplicatia Touch 24 Banking

Ce este nou?

  • Vizualizare imediată a conturilor după autentificarea în aplicație
  • O structură intuitivă a funcționalităților existente, împărţită în 3 zone: Operaţiuni, Produse şi Administrare cont
  • Un meniu mai prietenos de unde poţi selecta rapid tipul de tranzacţie pe care vrei să îl efectuezi
Citește mai departe

De ce Mobile Banking?

Avantaje

Îți oferim serviciul de Mobile Banking bonus la activarea Internet Banking-ului.

Iată câteva motive importante pentru care să-l încerci

  1. Ai parte de mobilitate, având acces in permanența la conturile tale, doar cu telefonul mobil;
  2. Dacă ai un smartphone cu acces la internet şi ai descărcat aplicaţia, e cea mai simplă metodă pentru tine să faci tranzacţii bancare rapide;
  3. Îți garantăm siguranța tuturor tranzacțiilor realizate prin Mobile Banking;
  4. Afli care e cea mai apropiată sucursală sau, dacă pleci în călătorie, vezi unde găsești banca ta pe traseul ales.
Citește mai departe

Alias ușor de ținut minte

Scanează și plătește factura

Faci share de bani cu prietenii

Cum mă conectez?

Ai un smartphone cu iOS sau Android?

1

Descarci aplicația

 

Caută și instalează Touch 24 Banking din Google Play sau Appstore

2

Te autentifici

 

Completezi datele personale:

 

➪ Username sau alias ales de tine

➪ Parola sau codul generat de eToken / Token

3

Faci tranzacții în siguranță

 

Plătești facturi, trimiți bani sau verifici soldul conturilor de oriunde te-ai afla.

*Pentru a instala cu success şi a beneficia de toate funcţionalităţile disponibile, aplicaţia Touch 24 Banking îţi va solicita permisiuni pentru :

  • Locaţie - te ajută să găseşti cu uşurinţă cea mai apropiată sucusala/ATM BCR
  • Mediul de stocare -  poţi salva fişierele pe care ţi le trimitem în serviciul de mesagerie
  • Camera foto -  pentru a plăti rapid factură, scanând codul de bare aferent.

Îți oferim trei modalități de autentificare, valabile atât pentru Internet Banking, cât și pentru Mobile Banking. Alege-o pe cea care ți se potrivește cel mai bine.

 

Parola statică

Aplicaţia eToken

Token

Ce este?

o parolă numerică fixă care poate fi personalizată la prima autentificare

o aplicaţie pentru smartphone-uri (iOS, Android şi Windows Phone) pentru autentificare şi autorizarea tranzacţiilor

un dispozitiv pentru autentificare şi autorizarea tranzacţiilor

Cum se primeşte?

prin SMS, pe numărul tău de telefon imediat după activarea parolei (prin Internet Banking sau într-o unitate BCR)

Se activează în orice unitate BCR, după care descarci singur aplicaţia din App Store, Google Play sau Windows Phone Store

pe loc, în unitatea BCR unde ţi-ai activat serviciul

 

Alte informaţii

Îți poți personaliza parola. Aceasta are o valabilitate de 90 de zile și permite accesul la o serie limitată de operaţiuni 

Poţi scana coduri QR pentru autorizarea mai rapidă a plăţilor

 

-

 

Mai mult...

Versiunea aplicației accesibilă prin browser-ul telefonului

Aplicaţia m.24banking.ro pentru telefoane cu internet, dar fără iOS şi Android

Iată câteva detalii importante pentru care merită să încerci:

  • Dacă nu ai un telefon cu sistem de operare iOS sau Android, poți beneficia de serviciile bancare mobile accesând m.24banking.ro din browser-ul telefonului tău;
  • Pentru conectare, folosește numele de utilizator primit din contractul tău sau alias-ul și parola alese de tine /codul unic generat de Token/eToken;
  • Poți efectua plăți oricând și de oriunde, având nevoie doar de acces la internet.
Citește mai departe

Siguranță

Ne preocupăm de securitatea conturilor și tranzacțiilor tale realizate prin Mobile Banking și iți garantăm 100% siguranță prin mai multe măsuri

  • Printr-un cod unic valabil pentru o perioadă determinată de timp. Aplicaţia de mobil eToken şi dispozitivul Token sunt, la rândul lor, protejate de un cod PIN pe care doar tu îl cunoşti;
  • Deconectare automată, dacă nu utilizezi Touch 24 Banking timp de 5 minute, și m.24banking.ro timp de 15 minute, te deconectăm automat. Această măsură de securitate este utilă în cazul în care uiţi să te deconectezi singur;
  • Dezactivarea automată a datelor de login, după 3 încercări nereuşite de login, datele tale de login sunt dezactivate automat. Scopul este să împiedicăm accesarea frauduloasă a conturilor tale de Internet şi Mobile Banking. 
Citește mai departe

Poate te interesează şi