Regulamentul Campaniei de promovare “Pregateste-te pentru neprevazut cu asigurarea Accident Protect Care, iar noi iți achităm primele de asigurare pentru primele 2 luni”

Perioada de desfășurare: 17.08.2023 – 30.10.2023

Secțiunea 1 - ORGANIZATORUL CAMPANIEI

1.1        Organizatorul Campaniei ”Pregateste-te pentru neprevazut cu asigurarea Accident Protect Care, iar noi iți achităm primele de asigurare pentru 2 luni”, denumită în continuare „Campania” este Banca Comercială Română S.A., instituție de credit, persoană juridică romană, cu sediul în București, Calea Plevnei nr. 159, Business Garden Bucharest, clădirea A, etajul 6, Sector 6, Bucureşti, cod 060013, inregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/90/1991, având Codul Unic de Înregistrare RO 361757, inregistrată în Registrul Instituțiilor de Credit sub nr. RB-PJR-40-008/1999, cod RAJ 500341, având cont bancar cod IBAN RO93RNCB0002B00056474306 deschis la Banca Comercială Română S.A. – Centrală, societate comercială pe acțiuni administrată în sistem dualist, având un capital social subscris și vărsat integral în valoare de 1.625.341.625,40 RON (denumită în continuare „Organizator” sau „BCR”)

1.2        Campania de promovare „Pregateste-te pentru neprevazut cu asigurarea Accident Protect Care, iar noi iți achităm primele de asigurare pentru primele 2 luni”, denumită în continuare „Campania” se va derula în baza prevederilor prezentului Regulament care este obligatoriu pentru toți participanții.

 

Secțiunea 2 - DURATA CAMPANIEI, ARIA DE DESFĂȘURARE ȘI PRODUSELE/ SERVICIILE PARTICIPANTE

2.1       Campania se va desfășura pe întreg teritoriul României, în perioada 17.08.2023 ora 00:00, inclusiv, ora României – 30.10.2023, ora 23:59, inclusiv, ora României, conform mecanismului Campaniei (Secțiunea 5 din prezentul Regulament). 

2.2       În situația în care Organizatorul decide să scurteze ori să prelungească această Campanie, acest fapt va fi adus la cunostința participanților prin publicarea informației pe site-ul www.bcr.ro sau prin afișare la unitățile teritoriale, cu cel puțin 3 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.

2.3            Serviciile și produsele participante la Campanie sunt:

Asigurarea Accident Protect Care, produs al asiguratorului  BCR Asigurări de Viaţă Vienna Insurance Group S.A intermediat de BCR in calitate de agent afiliat și care poate fi contractat din aplicația aferentă Serviciului Internet Banking și Mobile Banking al BCR (denumită în continuare ”Aplicația George”), în cadrul secțiunii dedicate George Store/ Magazin George.

2.4       Regulamentul oficial de desfășurare a Campaniei este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant.

2.5       Pentru detalii privind Campania, participanții pot solicita gratuit consultarea Regulamentului, după cum urmează:

a)    adresându-se unităților BCR;

b)    accesând site-ul www.bcr.ro, secțiunea Campanii pentru persoane fizice (https://www.bcr.ro/ro/campanii/regulament-campanie-accident-protect-care-2023);

c)    apelând Contact Center BCR (serviciu disponibil zilnic, de luni până duminică, între 8.00 și 22.00) la următoarele numere de telefon cu tarif normal: *2BCR (*2227) apelabil din orice rețea natională sau la +4021 407 42 00, apelabil din orice rețea națională sau din străinătate.

d)    În fereastra destinată informării cu privire la Campania curentă, care se deschide în cadrul fluxului de contractare din aplicatia George a asigurării Accident Protect Care.

2.6       Contractarea asigurării Accident Protect Care din prezenta Campanie poate fi accesată direct din aplicaţia George, în secțiunea „George Store / Magazin George” dedicată poliței de asigurare Accident Protect Care în intervalul 17.08.2023 (startul Campaniei) – 30.10.2023, inclusiv (sfârșitul Campaniei).

 

Secțiunea 3 – CONDIȚII DE PARTICIPARE

3.1       La Campanie pot participa toate persoanele fizice care detin un cont curent in RON la BCR cu Serviciul de Internet Banking si Mobile Banking activ si care, pentru a fi considerate eligibile, vor îndeplini cumulativ următoarele condiții:

a)     Să fi împlinit vârsta de 18 ani până la data de start a Campaniei 17.08.2023.           

b)     Să achiziționeze asigurarea Accident Protect Care direct din aplicaţia George, în secțiunea „George Store / Magazin George” dedicată poliței de asigurare Accident Protect Care. Această modalitate este disponibilă începând cu data de 17.08.2023 și până la data de 30.10.2023, inclusiv.

c)     Sa nu mai detina o alta asigurare de accidente la BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group.

d)     Clienții care aleg asigurarea Accident Protect Care, dar care nu doresc să participe la Campanie, au posibilitatea de a transmite un mesaj în acest sens la adresa de email contact.center@bcr.ro în termen de 20 de zile de la data achiziției.

3.2       Participarea la Campanie este gratuită.

3.3       Pentru a putea câștiga unul din premiile acordate în această Campanie, clienții trebuie să îndeplinească, cumulativ, condițiile prevăzute la pct. 3.1 din Regulament.

3.4       Prin nerespectarea de către participanții la Campanie a condițiilor prevăzute la pct. 3.1, “Organizatorul” are dreptul să dispună recuperarea sumelor reprezentând primele de asigurare achitate pe seama participanților din contul curent al acestora.

 

Secțiunea 4 – DESCRIEREA PREMIILOR

4.1       Premiile constau în plata primelor 2 prime lunare de asigurare de către BCR pentru polița de asigurare Accident Protect Care (oricare pachet), iar valoarea unui premiu este cuprinsa intre 19 lei si 176 lei/participant. În funcție de pachetul de asigurare ales de fiecare participant (prima de asigurare variaza intre 9,50 lei/luna si 88 lei/luna), primele pentru 2 luni pot fi cuprinse intre 19 lei (pachet de baza plus minimum un pachet de acoperiri suplimentar) si 176 lei (pachet de baza plus toate pachetele de acoperiri suplimentare) fiecare (valoarea brută a premiului este cuprinsa intre 19 lei si 176 lei fiecare).

4.2       Se estimează acordarea unui număr de 8.000 premii, în valoare totală brută maximă de 240.000 lei, formată din valoarea premiilor la care se adaugă impozitul pe venit prevăzut de Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, după caz.

4.3       În funcție de cum aleg participanții valoarea pachetelor de asigurare, numărul de premii estimat poate fi diferit de numărul de premii efectiv acordate, caz în care Campania continuă indiferent de numărul de participanți estimat inițial, până la terminarea bugetului alocat Campaniei (valoarea totală brută maximă mentionată la pct 4.2), caz in care participantii vor fi informati in consecinta.

4.4        Premiile se acordă în ordinea finalizării fluxurilor din aplicația George, până la epuizarea numărului de premii disponibile sau după caz, a valorii brute maxime (240.000 lei).

 

Secțiunea 5 – MODALITATEA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI, CRITERII DE ACORDARE A PREMIILOR

5.1       Pentru fiecare participant la Campanie, mecanismul de desfășurare este următorul:

5.1.1    Participarea la Campanie este reprezentată de îndeplinirea condițiilor prevăzute la pct. 3.1 din Regulament. Achiziția produselor de asigurare, conform prevederilor Secțiunii 3, pct. 3.1, este subsecventă analizei nevoilor clienților și adecvării produsului la nevoile acestora, conform prevederilor legale aplicabile.

5.1.2    Fiecare participant care va achiziționa o poliță de asigurare Accident Protect Care („Pachetul pentru protectie financiara de baza” plus minimum un pachet optional dintre cele 3 variante disponibile: „Pachetul de protectie suplimentara pentru deces din accident rutier”, „Pachetul de cheltuieli medicale produse ca urmare a unui accident” si „Pachetul de protectie pentru copii”) prin modalitatea menționată la pct. 3.1 lit. e) din Regulament va primi din partea Organizatorului premiul constând în achitarea, în numele și pe seama sa, a primelor de asigurare către Asiguratorul BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group, pe o perioadă de 2 luni, în valoare totală cuprinsa intre 19 lei si 176 lei/participant. Valoarea totala variaza in funcție de pachetul de asigurare ales de catre fiecare participant. Prin excepție, în cazul în care un câștigător va renunța la asigurarea Accident Protect Care în perioada celor 2 luni în care Organizatorul achită primele de asigurare, câștigatorul nu poate solicita compensații sau stornări de prime pentru perioada trecută sau perioada rămasa pâna la sfarșitul Campaniei.

5.2       Un participant la Campanie poate beneficia doar de un singur premiu, pe baza poliței contractate în perioada Campaniei. Dreptul asupra premiului nu poate fi transferat altei persoane și nu se poate schimba cu contravaloarea în bani. În situația în care câștigătorul încetează asigurarea Accident Protect Care în perioada în care costul acesteia este suportat de către Organizator, Organizatorul nu mai are nicio obligație către câștigător.

5.3       După încheierea perioadei de 2 luni în care costul asigurării este suportat de către Organizator, câștigătorii pot păstra polița de asigurare, caz în care valabilitatea acesteia va continua să producă efecte conform termenilor și condițiilor de asigurare, cu condiția plații în continuare a primei de asigurare lunară de către participanți.

5.4       Valoarea brută totală maximă a acestor premii este de 240.000 lei reprezentând costul estimat cu primele de asigurare lunare pe perioada primelor 2 luni de la contractarea de către participanții eligibili a polițelor de asigurare Accident Protect Care (pachet de baza plus minimum un pachet optional) în cadrul Campaniei. Totalul estimat al valorii premiilor reprezintă echivalentul costului total estimat cu primele de asigurare pentru 2 luni ale unei asigurări Accident Protect Care, pentru un număr estimat de 8.000 polițe, respectiv pentru 8.000 participanți. În cazul în care calculul estimativ este diferit în functie de pachetele alese de către participanți, Campania continuă indiferent de numărul de participanți estimat (superior sau inferior) până la terminarea bugetului alocat (valoarea brută totală maximă).

5.5       Premiul constând în plata primelor de asigurare în primele 2 luni de la data contractării asigurării Accident Protect Care (oricare pachet) va fi acordat participanților la Campanie în ordinea în care aceștia contractează asigurarea, fiind aplicabile condițiile de participare și de acordare menționate în prezentul Regulament.

 

Secțiunea 6 - TAXE ŞI IMPOZITE AFERENTE

6.1       Organizatorul se obligă sa suporte, să calculeze, să rețină, să vireze și să declare, impozitul pe venit datorat pentru premiile obținute de către participanți în conformitate cu Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, dacă este cazul.

6.2       Orice alte obligații de natură fiscală sau de orice altă natură, în legatură cu acestea, sunt în sarcina exclusivă a participantului. De la data virării premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestora revin participantului.

 

Secțiunea 7 - LEGEA APLICABILĂ. LITIGII

7.1      Eventualele neînțelegeri apărute între Organizator și participanții la Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă, iar în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești de la sediul Organizatorului.

7.2       Legea aplicabilă este legea română.

7.3       Eventualele reclamații legate de derularea Campaniei se vor putea trimite prin Asistentul virtual „ADA”, pe site-ul bcr.ro, prin apel telefonic la *2227 sau pe adresa de mail contact.center@bcr.ro în termen de maximum 15 zile de la data încheierii Campaniei. După această dată, Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio reclamație.

 

Secțiunea 8 - ÎNTRERUPEREA/ ÎNCETAREA CAMPANIEI

8.1     Campania va putea fi întreruptă/ încetată înainte de termen prin epuizarea bugetului alocat Campaniei,   în caz de forță majoră și/ sau caz fortuit (așa cum sunt acestea definite de Codul Civil) sau printr-o decizie a Organizatorului. În cazul deciziei Organizatorului, acesta va anunța participanții cu cel puțin 3 zile inainte pe portalul Organizatorului (www.bcr.ro) sau prin afișare în unitățile teritoriale.

8.2       În situațiile avute în vedere la pct. 8.1 sunt incluse și hotărîrile instanțelor judecătorești, precum și actele unor autorități publice competente.

8.3       Pentru situațiile avute în vedere la pct. 8.1 și pct. 8.2, Organizatorul nu mai are nicio obligație către participanți cu privire la returnarea vreunei sume de bani cu titlu de despăgubire sau alte asemenea pretenții.

8.4       Campania încetează la atingerea numărului de premii specificat la art. 4.2, sau după caz până la epuizarea valorii brute maxime în cazul în care Organizatorul nu decide suplimentarea/ prelungirea acesteia. Anunțul privind prelungirea/încetarea Campaniei se va face de către Organizator cu cel puțin 3 zile înainte pe site-ul www.bcr.ro.

 

Secțiunea 9 - PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

9.1      Organizatorul prelucrează datele cu caracter personal ale participanților la Campanie în conformitate cu prevederile legale aplicabile în materia protecției datelor cu caracter personal, inclusiv, dar fară limitare la prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor nr. 679/2016. Toți clienții  eligibili pentru Campanie care vor dori să achiziționeze asigurarea Accident Protect Care, vor fi informați în legatură cu desfășurarea Campaniei printr-o fereastră destinată special acestui scop, vizibilă în cadrul procesului de contractare a asigurării Accident Protect Care. Clientul are posibilitatea să nu participe la Campanie prin transmiterea unui mesaj în acest sens la adresa de email contact.center@bcr.ro în termen de 20 de zile de la data achiziției.

Datele cu caracter personal prelucrate în scopul acordării premiilor sunt: numele, prenumele, codul de client, serie și număr poliță de asigurare, prima de asigurare.

9.2       Datele cu caracter personal sunt prelucrate în vederea executării obligațiilor și exercitării drepturilor care rezultă în privința Organizatorului prin acceptarea condițiilor prevăzute în prezentul Regulament de către participanți, după cum urmează: pentru înrolarea în Campanie, acordarea contravalorii primelor de asigurare pentru 2 luni pentru polița Accident Protect Care, respectarea obligațiilor legale ce revin BCR (ex. păstrare evidențe, obligații fiscale dacă este cazul), pentru realizarea intereselor legitime ale BCR prin realizarea de rapoarte statistice cu privire la clienți, reconciliere sume etc. Furnizarea datelor este voluntară. Refuzul furnizării acestora  atrage imposibilitatea participării la Campanie.

9.3       Datele cu caracter personal ale participanților la Campanie vor fi introduse în baza de date destinată consumatorilor de produse și servicii BCR și vor fi stocate pe durata necesară organizării Campaniei, precum și ulterior în vederea îndeplinirii obligațiilor legale care incumbă Organizatorului inclusiv obligațiile în materie fiscală și în materia arhivarii. După expirarea duratelor de stocare, este posibil ca Organizatorul să anonimizeze datele, lipsindu-le astfel de caracterul personal, pentru scopuri statistice.

9.4       Participanții la Campanie beneficiază de următoarele drepturi în contextul prelucrării datelor cu caracter personal: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la ștergerea datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la opoziție, dreptul de a nu fi supuși unei decizii individuale automatizate și dreptul de a se adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, în măsura în care consideră că este necesar. Pentru mai multe detalii privind activitățile de prelucrare și modul de exercitare a drepturilor, participanții pot contacta responsabilul cu protecția datelor al Organizatorului la adresa de e-mail: dpo@bcr.ro

 

Secțiunea 10 -  ERORI ALE MATERIALELOR PROMOȚIONALE

            În caz de neconcordanță între prevederile existente pe materialele publicitare și prezentul Regulament, prevederile prezentului Regulament vor prevala.

 

Secțiunea 11 -  ALTE PREVEDERI ALE REGULAMENTULUI

11.1  Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord și acceptă necondiționat și în mod irevocabil prevederile prezentului Regulament. În cazul în care Organizatorul constată neîndeplinirea și/ sau nerespectarea condițiilor stipulate de prezentul Regulament, își rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile și beneficiile ce revin participantului, fară alte despăgubiri sau plăți. De asemnea Organizatorul poate recupera contravaloarea premiilor acordate, în cazul constatării nerespectării prevederilor prezentului Regulament.

11.2  Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul, urmând ca aceste modificări să intre în vigoare după anunțarea prealabilă a participanților pe site-ul www.bcr.ro și/ sau prin afișare la unitățile teritoriale. Anunţul se va face de către Organizator cu cel puțin 3 zile înainte de intrarea în vigoare a modificărilor.

 

 

Denumirea/Adresa Organizatorului

Banca Comercială Romană S.A., Calea Plevnei nr 159, Business Garden Bucharest, clădirea A, etajul 6, sector 6, București, România