- George Moneyback este disponibil de astăzi pe platforma George, exclusiv în varianta de mobil;
- Față de alte programe similare, aplicația se pliază pe profilul clienților, oferind discounturi personalizate bazate pe istoricul tranzacțiilor anterioare cu card bancar;
- George Moneyback oferă discounturi speciale la peste 100 de comercianți.
București, 3 august 2020 – George Moneyback este cea mai nouă funcționalitate disponibilă în George, platforma de digital banking a Băncii Comerciale Române. Programul George Moneyback oferă bani înapoi, ca reducere, clienților BCR care vor folosi plata cu cardul la cele peste 100 de magazine partenere – fizice sau online.
“Programul George Moneyback înseamnă încă un beneficiu pe care îl punem la dispoziția clienților noștri în George, ecosistemul digital care, la mai puțin de doi ani de la lansare, se prezintă cu o paletă impresionantă de servicii și opțiuni financiar-bancare. Prin Moneyback, utilizatorii George vor avea acces la discounturi dedicate oferite de comercianți din domenii variate – hypermarket-uri, magazine IT&C, bezinării, farmacii, îmbrăcăminte, parfumuri, librării și multe altele. Ofertele sunt personalizate în funcție de istoricul tranzacțiilor și, odată ce au plătit cu cardul, clienții vor primi înapoi banii din reduceri direct în cont.
George Moneyback este un nou rezultat al strategiei noastre de inovație prin Open Banking, în baza căreia construim soluții inteligente pentru clienții noștri în parteneriat cu fintech-urile. Am dezvolvat acest program împreună cu Dateio, unul dintre cele mai de succes start-up-uri de FinTech din Cehia, specializat în analiza datelor ce provin din tranzacțiile cu cardurile la comercianți, și sunt convins că vom avea un parteneriat de succes”, a declarat Mihai Sandu, Șef Departament Vânzări Digitale și Parteneri, BCR.
“Unul dintre motivele pentru care colaborarea noastră cu BCR funcționează atât de bine este că grupul din care face parte - Erste Group - înțelege și susține inovația. Lansarea Moneyback reprezintă pentru noi o piatră de temelie. Important de știut este că partenerii plătesc doar pentru tranzacțiile realizate, iar punctul cheie al soluției noastre stă în customizarea pe care o oferim consumatorilor finali. Pentru retaileri acest lucru înseamnă că își pot segmenta targetul pe baza comportamentului real de consum – tranzacțiile anterioare realizate cu cardul bancar,” a declarat Ondrej Knot, co-fondator și CEO Dateio.
Cum funcționează George Moneyback?
- Programul de loialitate poate fi găsit în extraopțiunile din profilul George, fiind disponibil exclusiv în versiunea de mobil;
- În aplicație, pot fi explorate si consultate ofertele comercianților;
- Fiecare ofertă trebuie activată. Odata activată, poți face cumpărături la comerciantul respectiv fără să mai fie nevoie de alte acțiuni suplimentare;
- Primești banii direct pe contul de card, în funcție de valoarea discounturilor, iar ofertele se aplică inclusiv la produsele deja reduse de către un comerciant;
- Banii înapoi pot fi consultați în orice moment, atât cei deja încasați, cât și încasările programate;
Platforma digitală George are, în prezent, peste 900.000 de utilizatori care o folosesc în mod frecvent. Platforma primește constant îmbunătățiri și vine în întâmpinarea clienților cu funcționalități anticipative.
Mai mult decat o soluție de Internet si Mobile Banking, George este o experiență complet digitală adaptată la specificul mediului în care trăim zi de zi. De la nevoile de bază pentru consultarea informațiilor financiare, până la tranzacții complexe sau achiziția de noi produse bancare, George este și o platformă deschisă, pregătită să colaboreze cu antreprenori și dezvoltatori pentru a oferi soluții cu valoare adaugată pentru utilizatorii săi.
* *
Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.
BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 19 centre de afaceri și 17 birouri mobile dedicate companiilor și 430 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de cea mai mare rețea națională de bancomate - 2.000 de bancomate, 14.500 POS-uri și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.
* *
Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din estul Uniunii Europene. 47.500 de angajați deservesc 16,1 milioane de clienți în cadrul a 2.355 de filiale din 7 țări (Austria, Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria, Croația, Serbia). La sfârșitul lui 2019, Erste Group deținea active totale în valoare de 263 miliarde EUR, înregistra un profit net de 235 milioane EUR, precum și un indice al capitalului comun de rangul 1 (Basel 3 implementat integral) la 13,1%.
BCR - Comunicare Corporativă
Cătălin Ioniță, e-mail: catalin.ionita@bcr.ro telefon: 0740.247.336
Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro
Pentru detalii referitoare la produsele si serviciile BCR va rugam sa folositi urmatoarele modalitati de contact
InfoBCR
Web: www.bcr.ro
Email: contact.center@bcr.ro
Telefon: *2227, număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS