Internet banking : Click 24 Banking BCRServiciul de Internet Banking
Click 24 Banking BCR

Pentru că ai mereu banca la dispoziţia ta, oricând e cazul să faci tranzacţii sau să afli informaţii despre conturile și serviciile tale. În plus, la activarea serviciului de Internet Banking, accesul la Mobile Banking este bonus din partea noastră.

Iată câteva motive importante pentru care să încerci Internet Banking de la BCR:

  • Pe scurt, accesibilitate si disponibilitate: este un serviciu care îţi oferă acces non-stop la conturile tale. Fie ca eşti acasă sau la munca, ai nevoie doar de un PC sau laptop conectat la internet.
  • Îţi garantăm siguranţa tuturor tranzacţiilor realizate prin soluţia BCR de Internet Banking
  • Ştii mereu pe ce ai dat banii şi cât mai ai de cheltuit, datorită Asistentului Financiar BCR

Poţi alege să activezi Internet Banking chiar la deschiderea oricărui pachet de cont curent sau ulterior în orice unitate BCR. Poți beneficia de Internet Banking ca parte dintr-un pachet sau ca serviciu independent.

Indiferent că eşti client nou sau existent, poţi solicita acces la serviciul de Internet Banking completând acest formular.

Te poți conecta accesând meniul „Login” din acest site sau direct la adresa https://login.24banking.ro.

Pentru conectare, vei avea nevoie de:

  • numele de utilizator din contract/alias-ul setat de tine
  • parola statică/codul unic generat de Token/eToken

Îți oferim trei modalități de autentificare, valabile atât pentru Internet Banking, cât și pentru Mobile Banking. Alege-o pe cea care ți se potrivește cel mai bine.

 

Parola statică

Token

Aplicaţia eToken

Ce este?

o parola numerică fixă

un dispozitiv pentru autentificare şi autorizarea tranzacţiilor

o aplicaţie pentru smartphone-uri (iOS, Android şi Windows Phone) pentru autentificare şi autorizarea tranzacţiilor

Cum se primeşte?

prin SMS, pe numărul tău de telefon imediat după activarea parolei (prin Internet Banking sau într-o unitate BCR)

pe loc, în unitatea BCR unde ţi-ai activat serviciul

Se activează în orice unitate BCR, după care descarci singur aplicaţia din App Store, Google Play sau Windows Phone Store

Alte informaţii

  • Este schimbată automat la fiecare 90 de zile
  • Permite accesul la o serie limitată de operaţiuni

 

-

Poţi scana coduri QR pentru autorizarea mai rapidă a plăţilor

Operaţiuni la care ai acces

Vizualizare informaţii personalizate despre conturile tale (conturi curente, depozite, credite, fonduri de investiţii; ordine de plată, mesaje, generare extrase de cont)

Plată către conturi proprii

Plăţi intra/interbancare către terţi în lei şi valută

Plăţi internaţionale

Plăţi facturi prin şablone furnizori

Plăţi prin şabloane furnizori de tipul: rambursări card credit, BCR Pensii, Erste Asset Management

Schimb valutar

Constituire/lichidare depozite

Direct Debit

Standing order

(doar între conturile proprii)

Salvare şabloane personale

Actualizare date personale

Ataşare card debit

Deschidere cont curent

Anulare plăţi programate

 

  • Economisești timp și bani: costuri mai mici cu până la 50% față de tranzacțiile realizate la ghișeu
  • Plăteşti facturi uşor, rapid şi gratuit
  • Ştii mereu câţi bani ai în cont, în timp real
  • Faci transferuri rapide către familie şi prieteni in ţară si in străinătate
  • Ai acces permanent la istoricul tranzacţiilor tale şi la extrasul de cont
  • Schimb valutar la orice oră
  • Plateşti taxele si impozitele
  • Vizualizezi informaţii despre creditele si cardurile de credit
  • Rambursezi sume către cardul de credit

Cum îţi protejăm conturile şi tranzacţiile:

  • Dacă alegi autentificarea prin Token/eToken, fiecare conectare se realizează printr-un cod unic valabil doar 36 de secunde (pentru Token) sau 60 de secunde (pentru eToken). Aplicaţia de mobil eToken şi dispozitivul Token sunt, la rândul lor, protejate de un cod PIN pe care doar tu îl cunoşti.
  • Criptarea datelor – serviciile noastre de Internet Banking sunt găzduite pe servere cu criptare SSL pe 128 biţi. Asta înseamnă că toate informaţiile pe care ni le transmiţi sunt codificate pentru siguranţa ta.
  • Deconectare automată – dacă nu utilizezi Click 24 Banking timp de 15 minute, te deconectăm automat. Această măsură de securitate este utilă în cazul în care uiţi să te deconectezi singur.
  • Dezactivarea automată a datelor de login – după 3 încercări nereuşite de login, datele tale de login sunt dezactivate automat. Scopul este să împiedicăm accesarea frauduloasă a conturilor tale de Internet şi Mobile Banking.