Opțiunea de refuz la plată

Cum și când să o folosești?

Opțiunea de refuz la plată

Cum și când să o folosești?

Ce este opțiunea de refuz la plată?

Sunt momente când planurile tale nu decurg conform așteptărilor, dar noi suntem aici pentru a te ajuta sa le depășești.

Dacă ai plătit un produs sau serviciu și în cele din urmă nu l-ai mai primit, chiar dacă ai încercat să rezolvi problema discutând cu comerciantul, gasești în noi un aliat. Îți punem la dispoziție opțiunea de refuz la plată, prin care îți poți primi banii înapoi.

Această procedură este utilă atunci când un serviciu pe care l-ai achitat a fost anulat, un colet pe care l-ai comandat nu a mai fost livrat sau în sițuatia unei tranzacții eronate.

Nu îți putem aduce vacanța înapoi, dar te putem ajuta să îți recuperezi banii. Ai dreptul să soliciți banii înapoi în termen de 120 de zile de la data când trebuia să beneficiezi de produsul sau serviciul achitat.  

Ce trebuie să faci?

Îți vom răspunde în cel mai scurt timp și împreună putem să găsim o rezolvare favorabilă ție pentru situațiile neplăcute.