Protejează-ti datele, fii vigilent la mesajele trimise în numele BCR de către persoane rău intenționate. Vezi mai multe detalii.

BCR – măsuri de atenuare a impactului COVID-19

BCR a angajat măsuri extinse de sprijin pentru companii și persoane fizice: fluxuri simplificate pentru serviciile bancare, prelungire a facilităților de credit, soluții de amânare la plată și diminuare a ratelor

Banca Comercială Română a decis aplicarea unui amplu program de protecție și sprijin pentru companiile și persoanele fizice afectate de epidemia COVID19. Măsurile urmăresc susținerea economiei și a locurilor de muncă, precum și sprijinul pentru ajustarea creditelor, alături de o serie de soluții pentru a asigura asistența bancară rapidă și eficientă de la distanță.

BCR își sprijină clienții și îi încurajează pe cei care au motive urgente de restructurare a creditelor, în special cazurile de pierdere a locurilor de muncă, să se adreseze cu responsabilitate băncii. BCR își va consilia toți clienții afectați în această perioadă cu soluții personalizate, astfel încât să evite îndatorarea excesivă ori alte consecințe negative viitoare în Biroul de Credite. Soluțiile băncii, considerate cu responsabilitate și prudențialitate, vor fi adaptate situației fiecărui client, inclusiv pentru clienții care, din motive obiective, nu au putut contacta banca la timp. 

Clienții Persoane Fizice

Pentru clienții Persoane Fizice, care tranzacționează uzual cu BCR, banca oferă amânarea obligației de plată la carduri de credit și overdraft cu 3 luni de zile. Dupa această perioadă, clienții vor relua plățile soldului (principal și dobânzi). Soluția implică faptul că dobânzile se calculează și vor fi reportate.

Pentru cazurile individuale afectate de situația epidemică, banca a stabilit un flux simplificat disponibil clienților pe pagina de internet https://www.bcr.ro/amana-rata și la telefonul *2227 (0800.801.227), oferind solutii individualizate de amânare cu până la 3 luni plata ratelor la credit, astfel încât să evite consecințe negative de raportare la Biroul de Credite. Soluția implică faptul că respectivii clienți beneficiază de o amânare la plată a principalului, în timp ce dobânzile vor fi acumulate și împărțite în mod egal pe durata termenului de rambursare rămas.

În același timp, clienții pot opta pentru alte metode de restructurare, însă acestea vor fi marcate la biroul de credit: reducerea ratei la credit pe o perioadă limitată de timp si /sau extinderea perioadei de derulare a creditului pentru reducerea ratei lunare.

Clienții Companii

Pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii, BCR va oferi, la solicitarea clienților ale caror cifre financiare au fost verificate în relația cu banca, prelungirea facilităților de credit recurente, păstrând neschimbate costurile actuale. De asemenea, în continuarea măsurilor guvernamentale de sprijin a companiilor, BCR va facilita fluxul si distribuția schemelor de suport, contribuind de asemenea unde va fi necesar cu un flux simplificat de acordare a capitalului de lucru.   

În același timp, în funcție de situația individuală a fiecărei companii, BCR va putea oferi o perioadă de amânare la plata ratelor de până la 6 luni, astfel încât să diminueze presiunea pe fluxul de numerar.  Soluția implică faptul că respectivii clienți beneficiază de o amânare la plată a principalului, în timp ce dobânzile vor fi se vor acumula și ulterior vor fi distribuite în mod egal pe durata termenului de rambursare rămas.

Angajați și relația cu clienții

Pentru a sprijini măsurile de limitare a deplasărilor publice, toți clienții BCR persoane fizice vor beneficia până la data de 1 mai de retrageri gratuite la bancomatul oricărei bănci din România, iar cardurile vor fi livrate prin curier la adresa clientului, pe cheltuiala BCR, fără a fi necesară deplasarea la bancă. 

Pentru a reduce traficul în sucursale în această perioadă, BCR a vizat proactiv clienții recurenți ai sucursalelor pentru plăți de facturi și extrase de cont curent.

Astfel, în cazul clienților recurenți cu plăți de facturi în sucursale: 14.000 de clienți au fost adresați prin intermediul call center și al platformei de internet banking George, cu posibilitatea de a stabili un debit direct sau, pentru cei care au platfroma George, dar nu o folosesc, instrucțiuni despre activarea George; clienții primesc un scurt videoclip care explică cum să plătească factura pas cu pas

În cazul clienților clienților recurenți cu extrase de cont curent în sucursale, 60.000 de clienți au fost adresați prin intermediul call center și al platformei de internet banking George, direcționându-i fie către automate bancare sau platforma George; clienții primesc un scurt videoclip care explică cum să exporte extrasul de cont sau cum să caute o anumită tranzacție.

Alte măsuri

•        Securitate / salubrizare extinsă pentru locurile de muncă și soluție de plexiglas pentru ghișeele cu  numerar

•        Adaptarea și transformarea sucursalelor pentru servicii bancare fără numerar - 160 de sucursale

•        50% din personalul din Front Office a intrat în tele-lucru pasiv pentru a asigura rezistența forței de muncă

•        Program de timp redus pentru sucursalele mici

•        Limitarea schimburilor valutare pentru non-clienți

 

×
George
Primul banking inteligent
Descarcă