Actualizarea datelor personale

Știm că, de cele mai multe ori, actualizarea datelor personale poate părea un proces mai mult birocratic. Totuşi, conform cerințelor legale privind cunoaşterea clientelei, este necesar să îţi actualizăm periodic datele personale pentru a-ti putea oferi în continuare acces la produsele şi serviciile deținute. Este vorba despre datele menţionate în actul de identitate, precum şi informaţiile referitoare la: numărul de telefon, adresa de e-mail, ocupaţia, denumirea angajatorului sau natura activităţii proprii, sursa fondurilor tranzacţionate prin conturile deschise la BCR, scopul şi natura relaţiei de afaceri cu BCR.

Cum îți poți actualiza datele?

De ce să îți actualizezi datele personale?

În acest fel, te asiguri că:

  • Ai acces la toate produsele si serviciile deținute
  • Poţi efectua în continuare toate tipurile de operaţiuni bancare
  • Ai luat toate măsurile de precauţie necesare efectuării tranzacţiilor tale
  • Primești în timp util informaţii despre produsele tale bancare