Restructurare credite

Soluții sustenabile pentru clienții aflați în situații dificile,
care se confruntă cu probleme financiare.

Restructurare credite

Soluții sustenabile pentru clienții aflați în situații dificile,
care se confruntă cu probleme financiare.

Soluții pentru clienții persoane fizice care se află în situații dificile

Experiența ultimilor ani ne-a demonstrat că sistemul bancar trebuie să se angajeze pe termen lung la susținerea consumatorilor de servicii financiare în 3 direcții specifice: protecție, educație și intermediere financiară responsabilă.

Când spunem protectie, ne referim la responsabilitatea noastră de a preveni și preîntâmpina problemele financiare ale consumatorilor prin crearea, adoptarea și sprijinirea de bune practici care să promoveze respectarea legilor de protecție ale acestora.

Sistemul bancar trebuie să crească eficiența educației financiare prin contactarea consumatorilor când aceștia caută și sunt receptivi la asistența de specialitate, ceea ce va conduce pe termen lung la o creditare responsabilă.

Facem eforturi și ne preocupă permanent situația financiară a clienților noștri, indiferent de relația pe care aceștia o au cu banca. Pentru noi, este foarte important să avem clienți care să ne solicite sprijinul, să comunice cu noi si să ne contacteze pentru a găsi împreună soluții la problemele financiare cu care se confrunta.

Suntem conștienți că pe parcursul derulării relației de credit pot apărea evenimente neprevăzute, care pot da peste cap toate planurile și pot crea situații greu de gestionat, însă  am creat o serie de soluții menite să vină în întâmpinarea dumneavoastră în astfel de cazuri și care să vă ofere sprijinul necesar în astfel de situații dificile.

Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați de fiecare dată când vă aflați într-o situație tensionată care ar putea să vă afecteze finanțele lunare sau când considerați că vă aflați într-una din  oricare alta circumstanta pe care o veți regăsi descrisă în această secțiune, iar în funcție de cazul dumneavoastră, vom găsi împreună o soluție reală, pe termen lung.

Soluții sustenabile de rambursare - Opțiunile tale

Situațiile considerate ca fiind dificultăți financiare, în care puteți beneficia de soluții alternative:

  • ați avut/aveți probleme de sănătate sau probleme familiale (divorț, decesul unor rude apropiate sau ale unora dintre participanții la credit);
  • aveți dificultați financiare care au condus la scăderea veniturilor, comparativ cu momentul acordării creditului;
  • v-ați pierdut locul de muncă sau toate sursele de venit în baza cărora ați obținut creditul;
  • v-ați pierdut temporar sursele de venit (șomaj tehnic, concediu fără plată etc.);
  • titularul/coplătitorul creditului a decedat;
  • aveți dificultăți financiare cauzate de eșalonarea la plată a descoperitului de cont/cardului de credit urmare anulării sau diminuării plafonului de credit;
  • întâmpinați dificultăți financiare din cauza supraîndatorării.

Principalele condiții de eligibilitate aplicabile clienților persoane fizice pentru acordarea unor soluții alternative

Puteți apela la un tratament de restructurare dacă îndepliniți cel puțin următoarele condiții:

  • participanții la credit pot dovedi situația financiară curentă prin documente justificative (adeverințe de venit acceptate de bancă; documente medicale etc.);
  • ați avut un comportament de plată în conformitate cu obligațiile contractuale asumate;
  • valoarea raportului dintre obligațiile lunare de plată totale, de natura creditelor acordate de BCR și alte bănci (incluzând rata lunară de plată ulterioară restructurării) și veniturile curente ale participanților la credit, vă permite achitarea noii rate.

Principalele tipuri de soluții pentru persoanele
aflate în dificultate financiară

Documentația necesară în vederea restructurării
creditelor acordate persoanelor fizice

IMPORTANT

Exemplu de calcul

Cum aplic?

Contact