Cardul Prepaid reîncărcabil

Ne bucurăm că ai ales să afli mai multe despre Cardul Prepaid reîncărcabil!

Caracteristici

  • Card nenominal, fără cont curent atașat
  • Valabilitate: maxim 3 ani (până în ultima zi a lunii inscripționate pe card)
  • Utilizabil atât în România, cât și în străinătate pentru retrageri de numerar la ATM sau pentru plăți la comercianți (POS și sau Online)
  • Este destinat:
    • Persoanelor fizice cu vârstă mai mare de 18 ani la data semnării Cererii de emitere Card Prepaid
    • Cetățenilor români cu domiciul în România sau cetățeni ai unui stat membru al Uniunii Europene/Zonei Economice Europene/Confederației Elvețiene și are rezidența pe teritoriul României, probate cu documente emsie de autoritățile competente române
  • Îl poți achiziționa din orice unitate BCR. 

Cum îl alimentezi?

  • La momentul achiziționării cardului, prin intermediul casieriilor din unitățile BCR, cu minim 50 RON, maxim10.000 RON.
  • Ulterior, il poti reincarca prin intermediul Ghișeelor Automate (APT) și Mașinilor Multifuncționale (MFM) ale BCR cât și prin intermediul casieriilor din unitățile BCR. 
  • Valoarea maximă de reîncărcare este de 4.000 RON pe zi, dar nu mai mult de 10.000 RON pe an calendaristic de la momentul achiziționării primului card de acest tip.

Ce tranzacții poți efectua?

  • Retrageri de numerar la ATM*
  • Plăți la comercianții acceptanți*
  • Plăți pe internet pe site-uri securizate 3DSecure*
  • Plăți contactless** la comercianții acceptanți care afișează sigla Contactless

______________________

*limita zilnică:

  • retrageri numerar: până la 10 tranzacții cu o valoare maximă de 3.000 RON
  • plăți la comercianții acceptanți sau pe internet: în limita disponibilului din card

** pentru plățile contactless cu valoare mai mică de 100 RON nu este necesară introducerea codului PIN

Comisioane

Comision emitere card 20 RON

Comision înlocuire card

(motiv deteriorat de catre client, alte motive)

20 RON

Comision înlocuire card

(motiv pierdut, furat, deteriorat – defect fabricatie, blocat din motiv de frauda)

0 RON
Comision reîncărcare card 5 RON
Comision retipărire PIN 4 RON
Comision conversie valutară1 2% din valoarea tranzacției
Comision retragere numerar la ATM/MFM BCR 1% din valoarea operațiunii
Comision retragere numerar la ATM (în România și sau străinătate) 1% din valoarea operațiunii
Comision răscumpărare/retragere a sumelor disponibile,  de la unitățile bancare -  la ghişeu2 2% din valoarea operațiunii
Comision administrare anuală3 9 RON
Comision de neutilizare card4 9 RON

1 se calculează la valoarea operațiunii autorizate

2 se aplică:

- în cazul în care titularul solicită răscumpărarea monedei electronice pe durata Contractului;

- în cazul în care titularul solicită răscumpărarea monedei electronice după ce acesta adenuntat Contractul în mod unilateral;

- în cazul în care titularul solicită răscumpărarea monedei electronice la mai mult de un (1) an de la denuntarea Contractului de către MoneyToPay

Titularul nu va plăti nicio taxă pentru răscumpărarea monedei electronice în următoarele cazuri:

- în primul (1) an după expirarea cardului;

- în primul (1) an după denuntarea Contractului de către MoneyToPay.

3 Se percepe:

- anual, se percepe pe perioada de valabilitate a Cardului, începând cu primul an de la data cumpărării cardului, la aniversarea datei de achiziționare a cardului şi este perceput pentru întreținerea/administrarea cardului

4 Se percepe:

- anual, începând cu al 2-lea an de la data expirării cardului şi este aplicat pentru păstrarea monedei electronice, în cazul în care moneda electronică nu este răscumpărată înainte de această dată.

În cazul în care titularul dorește încetarea Contractului în termen de 15 zile de la momentul încheierii acestuia, MoneyToPay prin BCR se obligă să îi returneze întreaga sumă aflată pe card, precum și comisionul de emitere a cardului.

Informații utile

Ai nevoie de acces rapid la informații despre cardul tău prepaid?

Intră pe site-ul www.moneytopay.ro sau www.m2p.ro:

  • te loghezi folosind datele de pe cardul tău (numărul cardului, data expirării și codul CVV)
  • poți afla informații despre:
    • poți efectua retipărirea codului PIN
    • soldul disponibil pe card
  • istoricul tranzacțiilor efectuate cu cardul

Apelează Contact Center, disponibil 24/7: 

  • 0040 21.311.1001 apelabil din orice reţea naţională şi din străinătate la tarif normal
  • Serviciile disponibile:
    • Blocare card  (temporară / definitivă)
    • Deblocare card (doar în cazul blocării temporare)
    • Deblocare PIN
    • Istoricul operațiunilor efectuate
    • Informare sold
    • Actualizarea numarului de telefon mobil pentru transmiterea parolei de 3Dsecure necesară pentru operațiunile efectuate online