Asigurarea de Bunuri şi Răspundere Civilă

Vino cu salariul la BCR, activează Asigurarea de Bunuri şi Răspundere Civilă
din George Store și ai mai multe șanse* de câștig

Asigurarea de Bunuri şi Răspundere Civilă

Vino cu salariul la BCR, activează Asigurarea de Bunuri şi Răspundere Civilă din George Store și ai mai multe șanse* de câștig

Cu George ai beneficii în ediție limitată și poți câștiga super premii

Cum te înscrii în campanie în 3 pași:

  • Fă-ți cont George, 100% online cu ZERO comision de administrare 

Cu George ai beneficii în ediție limitată și poți câștiga super premii

Cum te înscrii în campanie în 3 pași:

  • Fă-ți cont George, 100% online cu ZERO comision de administrare 
  •  Vino cu salariul la BCR
  •  Alege produsele care ți se potrivesc, direct din George Store 

Cu cât alegi mai multe produse, cu atât strângi mai multe șanse* de câștig. Cât de multe? Vezi șansele acumulate direct în George.

  •  Vino cu salariul la BCR
  •  Alege produsele care ți se potrivesc, direct din George Store 

Cu cât alegi mai multe produse, cu atât strângi mai multe șanse* de câștig. Cât de multe? Vezi șansele acumulate direct în George.

* Șansele de câstig reprezintă numărul de înregistrari al unui participant în baza de date pregatită pentru extragere. Detalii despre modul cum se alocă șansele găsești în regulamentul campaniei “Alege bine pentru tine”.

* Șansele de câstig reprezintă numărul de înregistrari al unui participant în baza de date pregatită pentru extragere. Detalii despre modul cum se alocă șansele găsești în regulamentul campaniei “Alege bine pentru tine”.

Asigurarea pentru bunurile din locuința ta

Asigurarea de Bunuri şi Răspundere Civilă îți oferă protecție pentru bunurile din locuință, nominalizate ca fiind asigurate, printr-un pachet de acoperiri din zona nevoilor uzuale de protecție, precum și răspunderea civilă față de terți (pentru situațiile când, din vina ta, le provoci prejudicii altor persoane) și servicii de asistență tehnică la domiciliu (reparații de urgență efectuate de specialiști, direct la tine acasă, exact atunci când ai nevoie de ele).

Asistență tehnică la domiciliu

Intervenție de urgență disponibilă 24/7 pentru avarii la instalațiile de utilități, acoperișului, ușilor, sau furtul cheilor de acces

Acoperire pentru bunurile din locuință

Cum ar fi îmbrăcăminte, mobilier, covoare, aparatură electronică, pentru incendiu, furt, apă de conductă sau fenomene electrice.

Sublimite pentru despăgubire

500 Lei, pentru fiecare bun electrocasnic, electronic, audio-video, și 300 lei pentru fiecare bun îmbrăcăminte sau încălțăminte

Răspundere civilă

daunele (vătămări corporale, deces, pagube la bunuri) provocate terților (vizitatori, trecători, locatarii proprietăților învecinate) din culpa ta.

Campanie promoțională

Păstrează-ți liniștea, asigură-ți bunurile!

Accesează magazinul George și achiziționează asigurarea facultativă Bunuri și Răspundere Civilă. Primești din partea noastră primele două prime lunare gratuite!

Campanie activă în perioada 07 decembrie 2023 – 08 august 2024

Cum activez asigurarea?

  1. Intră în George Store, selectează Casă și bunuri, apoi alege asigurarea Bunuri din locuință

  2. Citește informațiile generale și urmează pașii pentru procesul de deschidere a asigurării.

  3. Dacă nu ești client George, îți poți deschide Contul George în doar câteva minute, 100% online

Cum notific o daună la Omniasig?

În cazul producerii unuia dintre evenimentele asigurate, urmează pașii de mai jos:

  • Notificarea daunelor poate fi transmisă online pe www.omniasig.ro sau la numarul de telefon 021.9669, sau 004.021.777.9669, pentru apeluri efectuate din străinătate
  • Precizează la telefon seria, numărul și perioada de valabilitate a Poliței de asigurare, precum și locul unde se află bunurile avariate sau distruse și/sau după caz persoanele vătămate
  • Dacă nu ai la îndemână polița de asigurare, ne poți spune în schimb codul numeric personal în vederea identificării persoanei asigurate.

Ce trebuie să știi despre asigurarea pentru bunuri și răspundere civilă

Cum accesez asistența tehnică la domiciliu?

Serviciile de Asistență tehnică la domiciliu se pot accesa doar prin intermediul Call Center-ului, la numărul 021.9669, sau 004.021.777.9669, pentru apeluri efectuate din străinătate, apasând tasta specifică pentru asistență.

 

Când și cum plătesc?

Prima de asigurare se va achita către Asigurator la termenul agreat și în moneda în care a fost stabilită suma asigurată. Plata primei de asigurare se efectuează lunar, prin debitarea automată a contului tău.

Plata primei inițiale va fi debitată în momentul emiterii Poliței de asigurare.

Când începe și când încetează acoperirea Poliței?

Perioada de valabilitate este cea menționată în Poliță, fiind de 5 ani. Data de începere a acoperirii asigurării este condiționată de plata primei rate de primă. Polița poate înceta și la o dată anterioară datei expirării valabilității, conform prevederilor contractuale, inclusiv ca urmare a neîndeplinirii obligației de plată. Poți încheia asigurăre pe o perioadă diferită vino într-o unitate BCR.

 

Cum pot rezilia contractul?

Prin transmiterea unei solicitări de denunțare unilaterală către Asigurator, în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii poliței, fără penalităţi şi fără a fi necesară invocarea unui motiv. 

În afara termenului menţionat anterior, la solicitarea ta, contractul de asigurare își încetează efectele în termen de 20 zile calendaristice de la data notificării OMNIASIG în acest sens. Notificarea se transmite prin e-mail la suport-asigurariBCR@omniasig.ro

Te-ar mai putea interesa și

Asigurarea locuinței

Asigurarea Safe Travel

Asigurarea Accident Protect Care