ADA - Asistentul tău virtual

Îți răspunde instant, oricând și oriunde

ADA - Asistentul tău virtual

Îți răspunde instant, oricând și oriunde

ADA este asistentul tău personal pe site-ul BCR, disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, pentru a te ajuta cu nelămuriri despre produsele și serviciile noastre bancare.

De Luni-Vineri, de la 09:00-18:00, ADA te poate transfera la un Specialist Contact Center, dacă nu are 2 răspunsuri consecutive la întrebările tale.  

 

Cine este ADA?

ADA, este asistentul virtual pe care îl poți întreba orice nelămurire legată de conturile tale sau detalii despre produsele și serviciile noastre bancare. Vei primi imediat răspunsul la întrebările tale.

 

Unde o găsesc pe ADA?

BCR.ro Persoane Fizice

ADA te întâmpină pe site-ul bcr.ro, pe paginile de produse și servicii pentru persoane fizice. Momentan ADA te poate ajuta cu informații despre aceste aspecte.


Iconiță chat


Caută iconița de chat din colțul ecranului, când ai nevoie să o întrebi ceva pe ADA. Ea va sta închisă în general, dar o poți chema oricând, printr-un singur click.

Laptop sau telefon

Poți discuta cu ADA atât de pe computer sau laptop, cât și de pe tabletă și telefon mobil. ADA este optimizată pentru a facilita comunicarea pe orice dispozitiv.

Avantajele ADA

DISPONIBILITATE 24/7

Primești răspuns instant, oriunde ai fi, fără să aștepți în apel sau să mergi la o sucursală chiar dacă o accesezi în afara programului de lucru.

Oferă mentenanță pentru produsele tale și răspunsuri la aproximativ 2000 de întrebări posibile

ÎNVAȚĂ CONSTANT

Cu cât discuți mai mult cu ADA, cu atât va învăța mai multe comenzi și îți va putea răspunde mai precis la întrebări.

La finalul conversației, ADA te poate întreba cât de ușor ți-a fost să afli răspunsul dorit și dacă ești mulțumit de soluția primită. Feedback-ul tău o ajută pe ADA la îmbunătățirea răspunsurilor oferite. 

COMENZI RAPIDE

Adresează întrebarea ta către ADA în fereastra de chat sau selectează unul dintre subiectele rapide de interes.

SIGURANȚĂ

Datele pe care le furnizezi către ADA sunt securizate, ca și când le-ai transmite direct către bancă. ADA îți poate identifica profilul de client în câteva secunde.

Ce operațiuni poți face asistat de ADA

O poți întreba pe ADA orice despre produsele și serviciile BCR. De asemenea, ADA te poate autentifica în calitate de client și poate oferi informații despre produsele deținute.

Vezi ce informații personalizate îți poate oferi ADA:

 

Soldul contului curent si IBAN-ul acestuia

 

Informatii despre produsele de economisire:

  • Suma totală disponibilă in contul de economii sau depozitul la termen
  • IBAN-ul contului de economii
  • Dată scadentă a depozitului la termen

Informatii din graficul tău de rambursare si suport pentru credit tău: 

  • valoarea următoarei rate
  • data scadentă a următoarei rate
  • soldul rămas de rambursat
  • data scadentă finală a creditului
  • modificare dată scadentă
  • rambursare anticipată
  • informatii despre asigurările care urmează să expire
  • emitere adresă de radiere ipotecă

Informații despre cardul tău de credit:

  • soldul disponibil
  • suma minimă de plată
  • soldul nou
  • data scadență pentru suma minimă de plată
  • datoria totală

Suport pentru cardurile tale precum: 

  • blocarea unui card
  • refacerea unui card
  • regenerarea PIN-ului
  • modificarea limitelor pentru cardul tău de debit: plată la POS sau retragere numerar de la ATM
  • modificarea adresei de livrare card

Obținerea numelui de utilizator (username-ul) si alias-ul pentru logarea în George

 

Informatii despre popririle active pe conturile tale: 

  • data la care s-a activat poprirea
  • numele executorului
  • suma totală poprită
  • suma rămasă de achitat
  • plățile realizate pentru stingerea debitului 

Înregistrarea unei reclamații

 

Programarea unei vizite în unitate.

ADA învață constant 
 

Astfel că, în scurt timp va ști să te ajute cu mult mai multe informații. Rămâi alături de ADA și te poți bucura de banking virtual rapid, inteligent și confortabil.