Phone Banking (Alo 24)

ALO? BCR? Aș dori să transfer niște bani, se poate? Cu siguranță!

  • Sigur, eficient, confidențial
  • Afli câți bani ai în cont în timp real
  • COST ZERO pentru apelare din România

Ce primesc?

CURS PREFERENȚIAL
De schimb valutar

COST ZERO
De apelare în România

ACCES 24/7
la conturile tale

Pentru alte operațiuni şi servicii, consultă Tariful de taxe şi comisioane aplicabil persoanelor fizice.

Vreau să știu mai mult

Prin serviciul Phone Banking (Alo 24) de la BCR poți obține informații personalizate și efectua operațiuni bancare printr-un singur apel telefonic. 

Acest serivicu vine la pachet cu cel de Internet Banking. Apelarea se poate efectua oricând, la următoarele numere de telefon:

  • 800.801.BCR (0800.801.227) număr gratuit din orice reţea națională;
  • +4021.407.42.00 din străinătate la tarif normal.

Aplică acum pentru Phone Banking!

Lasă-ne câteva date despre tine și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil.

Prin completarea şi validarea acestui formular sunt de acord ca toate datele cu caracter personal oferite BCR să fie prelucrate de către specialiştii băncii in vederea analizei si soluţionării prezentei solicitări precum si in scopuri statistice.

Pentru detalii privind modalitatile în care datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate de catre BCR vă rugăm să accesați Politica de confidențialitate.

*Câmp obligatoriu

Iată ce informații poți afla
prin intermediul Alo 24

Informații despre conturi curente:

  • Soldul disponibil;
  • Istoricul tranzacțiilor din ultimele 90 de zile;
  • Valoarea și data acordării descoperitului de cont;
  • Soldul dobânzii sau soldul creditului restant pentru descoperitul de cont;
  • Statusul ordinelor de plată.

Informații despre creditele tale:

  • Soldul creditului;
  • Data contractării creditului;
  • Informații din graficul de rambursare, rata lunară de plată.

Informații despre cardurile de credit:

  • Creditul utilizat și cel disponibil;
  • Suma minimă de plată;
  • Data scadentă;
  • Extrasul de cont, istoricul tranzacţiilor, etc.
     

Informații despre depozitele la termen SUCCES BCR și MAXICONT BCR:

  • Soldul contului;
  • Istoricul tranzacțiilor;
  • Data constituirii și data scadenței;
  • Data ultimei prelungiri și tipul de dobandă.

Informații despre fondurile de investiții ERSTE Asset Management:

  • Numărul de unități de fond deținute;
  • Valoarea unităților de fond;
  • Istoricul tranzacțiilor realizate cu unități de fond (subscrieri și răscumpărări).

Iată ce operațiuni bancare poți efectua prin intermediul serviciului Alo 24:

  • Deschidere cont curent (în valuta în care nu deții un cont curent);
  • Atașarea unui card de debit la un cont curent;
  • Transferuri intra/interbancare în lei și valută, inclusiv transferuri internaționale, din conturile curente și din conturile de economii, activate pentru acest serviciu;
  • Iniţiere transferuri programate: fără ciclicitate (intrabancare şi interbancare în lei şi valută) sau cu ciclicitate – Standing Order (intra şi interbancare în lei şi intrabancare în valută), Direct Debit (intrabancar în lei şi valută);
  • Modificarea/anularea transferurilor programate pentru o dată ulterioară;
  • Schimb valutar la curs preferențial, avantajos pentru EUR, USD, GBP, CHF, CAD, AUD;
  • Deschidere/alimentare/închidere depozite la termen SUCCES BCR și conturi de economii MAXICONT BCR;
  • Răscumpărare certificate de depozit cu discount;
  • Cumpărarea unităților de fond pentru fondurile de investiţii EAM, în cazul în care ai optat pentru varianta de “subscriere directă” în declaraţia de adeziune.

 

Te-ar mai putea interesa și: