Internet Banking (Click 24)

Siguranță, accesibilitate și flexibilitate

  • acces non-stop la situația ta financiară
  • îţi garantăm siguranţa tranzacţiilor realizate prin Click 24 Banking
  • îți plătești gratuit facturile sau faci transferuri către prietenii tăi

De ce Internet Banking?

Avantaje

De fiecare dată când ai nevoie sa plătești facturi, să transferi bani, sau să faci orice operațiune cu conturile tale, trebuie să știi că o poți face mai simplu.

Iată ce avantaje ai cu Internet Banking BCR

  • Știi oricând cați bani ai in cont, în timp real;
  • Transferi rapid bani către familie și prieteni, in țara și in străinătate;
  • Ai acces permanent la istoricul tranzacțiilor tale și la extrasul de cont;
  • Efectuezi schimb valutar la orice oră;
  • Platești taxele și impozitele;
  • Ești la curent cu informațiile despre credite și cardurile de credit;
  • Rambursezi sume către cardul de credit.
Mai mult...

Indiferent că eşti client nou sau existent, poţi solicita acces la serviciul de Internet Banking completând formularul de mai jos

Mai mult...

*Câmp obligatoriu

Cum mă conectez?

Poți să-ți activezi Internet Banking la deschiderea oricărui pachet de cont curent sau ulterior, în orice unitate BCR și îl poți avea fie parte dintr-un pachet fie ca serviciu independent.

Mai mult...

Simplu, rapid și în siguranță

1

Accesezi pagina de login

 

Apasă butonul Internet Banking din acest site

sau

introdu direct adresa https://login.24banking.ro

2

Te autentifici

 

Completezi datele personale

 

➪ Username sau alias ales de tine

➪ Parola sau codul generat de eToken / Token

3

Ai control total asupra banilor tăi

 

Faci tranzacții în lei și valută, gestionezi conturile, cardurile și investițiile tale.

Îți oferim trei modalități de autentificare, valabile atât pentru Internet Banking, cât și pentru Mobile Banking. Alege-o pe cea care ți se potrivește cel mai bine.

 

Parola statică

Aplicaţia eToken

Token

Ce este?

o parolă numerică fixă

o aplicaţie pentru smartphone-uri (iOS, Android şi Windows Phone) pentru autentificare şi autorizarea tranzacţiilor

un dispozitiv pentru autentificare şi autorizarea tranzacţiilor

Cum se primeşte?

prin SMS, pe numărul tău de telefon imediat după activarea parolei (prin Internet Banking sau într-o unitate BCR)

Se activează în orice unitate BCR, după care descarci singur aplicaţia din App Store, Google Play sau Windows Phone Store

pe loc, în unitatea BCR unde ţi-ai activat serviciul

 

Alte informaţii

Este schimbată automat la fiecare 90 de zile

Permite accesul la o serie limitată de operaţiuni

Poţi scana coduri QR pentru autorizarea mai rapidă a plăţilor

 

-

 

Mai mult...

Siguranță

Ne preocupăm de securitatea conturilor și tranzacțiilor tale prin Internet Banking, Mobile Banking si Phone Banking și îți garantam 100% sigurantă prin mai multe măsuri.

  • Printr-un cod unic valabil pentru o perioadă determinată de timp. Aplicaţia de mobil eToken şi dispozitivul Token sunt, la rândul lor, protejate de un cod PIN pe care doar tu îl cunoşti;
  • Prin criptarea datelor: serviciile noastre de Internet Banking sunt găzduite pe servere cu criptare SSL pe 128 biţi. Asta înseamnă că toate informaţiile pe care ni le transmiţi sunt codificate pentru siguranţa ta;
  • Prin deconectare automată, dacă nu utilizezi Click 24 Banking timp de 15 minute, te deconectăm automat. Această măsură de securitate este utilă în cazul în care uiţi să te deconectezi singur;
  • Prin dezactivarea automată a datelor de login – după 3 încercări nereuşite de login, datele tale de login sunt dezactivate automat. Scopul este să împiedicăm accesarea frauduloasă a conturilor tale de Internet şi Mobile Banking.

Poate te interesează și