Actualizarea datelor personale

În conformitate cu cerințele legale, pentru a vă putea oferi în continuare acces la produsele şi serviciile deținute, precum și pentru o bună comunicare cu dumneavoastră, este necesar să vă actualizăm periodic datele personale.

În situația în care datele dumneavoastră personale nu sunt complet actualizate, începând cu data de 27 august (în cazul clienților micro), respectiv 1 septembrie (în cazul clienților corporate), accesul dvs. la conturile deschise la BCR va fi limitat.

În prezent, facem tot ce este posibil pentru a rezolva rapid fiecare caz în care au apărut inconveniențe legate de accesul la conturile BCR. Suntem gata să oferim asistență punctuală fiecărui client pentru soluționarea situațiilor apărute prin neactualizarea datelor.

Pentru protejarea interesului companiei dumneavoastră, vă rugăm să vă actualizați complet datele. Este simplu și rapid. Tot ce trebuie să faceți este să îl contactați pe Managerul dvs. de Relații.

De ce să vă actualizați datele personale?

În acest fel, vă asigurați că:

  • Aveți acces la toate produsele și serviciile deținute
  • Puteți efectua în continuare toate tipurile de operaţiuni bancare
  • Ați luat toate măsurile de precauţie necesare efectuării tranzacţiilor dvs.
  • Primiți în timp util informaţii despre produsele dvs. bancare
  • Respectați prevederile legale (Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării actelor de terorism; Regulamentul de aplicare a prevederilor Legii nr. 656/2002, aprobat prin HG 594/2008; Regulamentul BNR 9/2008 privind cunoaşterea clientelei în scopul prevenirii spălării banilor şi finanţării terorismului)