Semnătura electronică

Pachetul de semnatură electronică Trans Sped oferit clienţilor BCR

Descriere

Pachetul de semnatură electronică Trans Sped este oferit clienţilor BCR cu reducere de 23%. Conform Ordinului ANAF nr. 2520/2010, “Contribuabilii mari şi contribuabilii mijlocii, definiţi conform reglementărilor în vigoare, cât şi sediile secundare ale acestora au obligația depunrii unor declaraţii fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, prin intermediul Sistemului Electronic Naţional", începând cu obligaţiile cu termen de declarare 25 noiembrie 2010. Pentru celelalte tipuri de contribuabili, raportarea electronică se poate folosi ca metodă alternativă de declarare. Semnarea declaraţiilor fiscale se realizează prin utilizarea unui certificat digital calificat emis de un furnizor de servicii de certificare, acreditat în condiţiile Legii 455/2001 privind semnatura electronică.

Pachetul de semnătură electronică Trans Sped conţine:

  • certificat digital calificat
  • dispozitiv criptografic securizat EasySign Light

Beneficii

  • confidenţialitatea şi integritatea datelor, comunicarea rapidă şi sigură cu partenerii şi clienţii, eliminarea costurilor privind tipărirea şi transmiterea prin poştă sau fax a documentelor
  • depunerea online a declaraţiilor fiscale pe portalul A.N.A.F., C.N.P.A.S., A.N.O.F.M., C.N.A.S. www.e-guvernare.ro
  • posibilitatea de participarea la licitaţii electronice
  • depunerea online a documentelor la Registrul Comerţului http://e-forms.onrc.ro/

Te-ar mai putea interesa și:

Contul curent