Ziua Mondială a Pepenelui pe Calea Victoriei: 3 tone de pepene de Dăbuleni și peste 700 de teste de educație financiară

Pe 3 august, Calea Victoriei - București a devenit locul în care pepenele de Dăbuleni a întâlnit educația financiară. BCR a transformat o zi de vară într-un dialog real despre comunități, încredere și economie locală, cu peste 1.700 de participanți, tone de pepeni și sute de teste Școala de Bani.

Cea mai importantă conversație E ȘI despre pepeni

Poate părea neobișnuit, dar într-o zi toridă de august, pepenele de Dăbuleni a devenit simbolul unei conversații serioase despre viitor: cel al economiei locale și al educației financiare. La inițiativa BCR și BCR Social Finance unitatea BCR de pe Calea Victoriei, împreună cu spațiile Velocita și Green Hours Jazz Cafe, au fost transformate în locuri de experiență, gust și învățare.

3 tone de pepene au fost distribuite gratuit în felii, înghețată sau pepenadă(limonadă de pepene). Mai important însă, peste 700 de persoane au completat testul „Școala de Bani” – un mini-chestionar cu 5 întrebări esențiale de educație financiară. În funcție de cât de bine s-au descurcat, participanții au primit porții pe măsura cunoștințelor: cu cât mai multe răspunsuri corecte, cu atât mai generoase feliile.

Comunitate, educație și gust autentic

La Velocita, înghețata artizanală de pepene a dispărut în mai puțin de trei ore – 350 de cupe de înghețată artizanală. La Green Hours, pepenada – servită în peste 600 de sticle - a fost completată cu deserturi creative, iar conversațiile au trecut natural de la agricultură la antreprenoriat, de la tradiție la potențial economic.

Cea mai importantă conversație E ȘI despre pepeni, pentru că vorbim despre încredere, comunități și educație financiară. Ne bucurăm că am reușit să aducem educația financiară mai aproape de oameni, printr-o experiență diferită și o conexiune reală”, a explicat Nicoleta Deliu-Pașol, Director Comunicare și CSR BCR.

Inițiativa face parte dintr-o serie de proiecte care susțin antreprenoriatul rural și transformarea identităților locale în motoare economice sustenabile. Iar pepenele – proaspăt, dulce și local – a fost doar începutul.

Mai multe detalii în comunicatul de presă, din secțiunea News Hub.