Servicii medicale 2019

Dragi colegi,

De mai bine de 10 ani oferim servicii medicale acordate de clinica privată MEDLIFE, atât pentru voi, cât și pentru membrii familiei voastre. În acest timp am creat un pachet competitiv și am consolidat o relație de bună colaborare cu actualul furnizor.

Vrem să ducem lucrurile un pas mai departe și ne bucuram să vă anunțăm că, începând cu 1 iulie 2019, vom avea doi furnizori de servicii medicale: Medlife și Regina Maria, cei mai buni 2 furnizori din piață. Medicina muncii vă fi preluată integral de Regina Maria, tot de la 01 iulie 2019.

La fel că până acum, veți avea acces la un pachet extins de servicii medicale, atât voi, cât și membrii de familie (copii minori și soț/sotie). În același timp, veți avea posibilitatea de a achiziționa servicii suplimentare, la costuri promoționale, negociate pentru BCR.

Punem mare preț pe posibilitatea de a opta pentru un furnizor și, de aceea, am organizat această campanie informativă dedicată evenimentului, la finalul căreia veți putea face alegerea cea mai potrivită pentru familia voastră. Campania se va derula până pe 14 iunie 2019 și va include informații comparative între cei doi furnizori, detalii legate de pachetul de servicii medicale, gratuități și reduceri, analize de laborator și rețea de clinici și spitale.

Am inclus noi servicii față de pachetul existent, ca de exemplu, reduceri la spitalizări (atât pentru salariați, cât și pentru copii), pe care vă invitam să le descoperiți. Unul dintre pachetele suportate de angajator pe care le-am actualizat este cel pentru copii, astfel că veți avea la dispoziție 4 consultații gratuite/an pentru specialități precum ORL, oftalmologie, endocrinologie, nutriție și diabet sau alergologie. Mai mult, copiii vor beneficia de un CT/RMN gratuit/an și de restul cu o reducere de 50%/an. Am actualizat și pachetul pentru soț/sotie, iar aici veți beneficia și de o ecografie 3D gratuita/an, cu recomandarea medicului.

În paginile destinate furnizorilor de servicii medicale, veți găsi serviciile și analizele incluse în pachetele extracost pentru rudele de gradul 1.

Pentru a putea face alegerea informată între cei doi furnizori, am creat o pagină dedicată acestui proiect. Mai jos veți găsi broșurile comparative pentru fiecare categorie de beneficiar, unde aveți la dispoziție toate informațiile de interes. Mai mult, în partea de jos a paginii veți găsi lista cu clinicile medicale din București și din țară pentru cei doi furnizori, precum și serviciile oferite de către aceștia în fiecare locație. Pentru ambii furnizori veți găsi toate detaliile in sectiunile dedicate mai jos. 

Împreună cu cei doi furnizori, Regina Maria și Medlife, vom organiza și sesiuni de informare - Open Days - atât în sediile centrale, cât și în sucursale. Vă încurajăm să participați la aceste întâlniri, unde vor fi reprezentanți ai celor doi funizori, care vor putea raspunde oricăror întrebări din partea voastră. Programul sesiunilor Open Days îl găsiți, de asemenea, mai jos.

Spre finalul campaniei, în perioada 4-14 iunie, colegii noștri din Contact Center vă vor suna pentru a înregistra opțiunea pentru furnizorul ales și a confirma membrii de familie pentru care banca va oferi pachetele de servicii medicale. Opțiunea va putea fi schimbată la fiecare 12 luni, pe baza experienței personale. Membrii de familie vor fi arondați aceluiași furnizor pe care îl veți alege pentru voi.

BCR prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor UE nr. 679/2016 și legislația națională din domeniul protecției datelor cu caracter personal. Pentru mai multe detalii vă rugăm să accesați https://www.bcr.ro/ro/persoane-fizice/informatii-utile/politica-privind-confidentialitatea pe site-ul BCR.

Pentru îndeplinirea scopurilor de prelucrare, următoarele categorii de date cu caracter personal: nume, prenume și cnp ale dvs și ale membrilor de familie vor fi dezvăluite furnizorului de servicii medicale pe care îl veți alege, pentru activarea abonamentului și furnizarea serviciilor.

Având în vedere că aceste date nu se obțin în mod direct de la membrii de familie ai angajaților și că BCR nu ar avea cum să realizeze, în mod practic, informarea acestora cu privire la activitățile de prelucrare, este în responsabilitatea angajaților BCR să se asigure că membrii lor de familie au fost informați în mod corect și complet și că s-a obținut consimțământul acestora (dacă este cerut de lege) cu privire la activitățile de prelucrare ocazionate de alegerea furnizorului de servicii medicale.

Oferiți-vă timp să vă informați, puneți întrebări și alegeți cel mai potrivit furnizor pentru nevoile voastre.

Noi suntem alături de voi, iar dacă aveți nevoie de informații suplimentare, așteptăm întrebările voastre pe Resurse.Umane@bcr.ro.

Sănătatea voastră este importantă pentru noi.

Informați-vă și alegeți rețeaua medicală cea mai potrivită pentru voi!

Cu drag,

Echipa Resurse Umane