
Banking mai accesibil
Descoperă cum te putem ajuta
Declarație de accesibilitate
Banca Comercială Română S.A. (BCR) se angajează să furnizeze în cadrul sucursalelor și agențiilor sale, precum și prin intermediul website-ului bcr.ro și a aplicației mobile George, accesul egal și nediscriminatoriu la serviciile sale pentru toți clienții, inclusiv pentru persoanele cu dizabilități.
Angajamentul luat de BCR în acest sens este în conformitate cu Legea nr. 232/2022 privind cerințele de accesibilitate aplicabile produselor şi serviciilor, care a transpus Directiva (UE) 2019/882 a Parlamentului European şi a Consiliului din 17 aprilie 2019 privind cerinţele de accesibilitate aplicabile produselor şi serviciilor („Legea Accesibilității”).
Descoperă mai jos măsurile pe care le-am luat pentru un banking cât mai accesibil, dar și cum ne poți contacta și cum te putem ajuta.
Accesibilitate pentru persoane cu mobilitate redusă
Asigurăm accesul egal la servicii pentru clienții cu dizabilități fizice prin:
- Rampă de acces la intrarea în sucursalele BCR care nu sunt situate la nivelul solului.
- Acces la produse și servicii bancare la distanță, 100% digital, prin intermediul aplicației mobile George.
- Acces la informații și consiliere prin intermediului echipei de specialiști BCR din CONTACT CENTER.
Accesibilitate pentru persoane cu
deficiențe de vedere
Venim în sprijinul clienților cu deficiențe de vedere și prin:
- Bancomate cu tehnologii de sinteză vocală de tip text-to-speech și suport vocal asistat pentru toți pașii necesari operațiunilor de retragere numerar și sold cont.
- Carduri BCR cu decupaj special, pentru diferențiere tactilă.
- Website-ul bcr.ro mai prietenos, compatibil cu tehnologiile asistive, cum ar fi cititoarele de ecran.
- Aplicația George ușor de navigat și de utilizat, cu text accesibil astfel încât să asigure o citire cât mai facilă (contrast puternic, font clar, lizibil).
Accesibilitate pentru clienți cu diverse dizabilități
Asigurăm acces la informațiile despre produsele și serviciile BCR printr-un limbaj clar și simplu. Detaliile sunt prezentate într-o manieră logică, previzibilă, ușor de urmărit și de înțeles:
- Website-ul bcr.ro folosește un limbaj simplu și clar, are pagini cu structură logică, formulare accesibile, link-uri și butoane clare.
- Aplicația mobilă George este ușor de utilizat, cu elemente coerente și previzibile.
- Documentația contractuală este scrisă într-un limbaj ușor de înțeles.
Suntem preocupați de servirea clienților cu deficiențe de auz
Oferim opțiuni de suport pentru persoanele care au deficiențe de auz, prin intermediul aplicației Voci pentru Mâini.
Aceasta facilitează comunicarea prin limbajul semnelor și conectează prin apel video clienții cu interpreți calificați.