REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI PROMOTIONALE
„Multe beneficii, multe motive de bucurie"
(denumit in continuare „Regulament”)

Sectiunea 1 - Organizatorul campaniei

1.1 Campania este organizată de Banca Comerciala Romana S.A., institutie de credit, persoana juridica romana, cu sediul in Bucuresti, Calea Plevnei nr 159, Business Garden Bucharest, cladirea A, etajul 6, sector 6, cod postal 060013, inregistrata in Registrul Institutiilor de Credit sub nr. RB-PJR-40-008/1999, cont bancar cod IBAN RO93RNCB0002B00056474306 deschis la Banca Comerciala Romana S.A. – Centrala, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/90/1991, CUI RO 361757, societate comerciala pe actiuni administrata in sistem dualist, avand un capital social subscris si varsat integral in valoare de 1.625.341.625,40 RON, denumita in continuare „Organizator” sau „BCR”, si de Mastercard Europe S.A. o societate belgiană publică cu răspundere limitată, cu numărul de inregistrare RPR 0448038446, al cărei sediu social se află la Chaussée de Tervuren, 198A, 1410 Waterloo, Belgia denumita in continuare “Co-Organizatorul”, prin intermediul:

* Agentiei de publicitate S.C. B.V. McCann-Erickson S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Calea Floreasca, nr 165, etaj 8, sector 1, avand Cod Unic de Inregistrare 8084031, atribut fiscal RO, denumita in continuare „Agentia”, care va actiona cu aprobarea Co-Organizatorului, ca imputernicit, in sensul dat acestei notiuni de dispozitiile Regulamentului general privind protectia datelor nr 679/2016 și va desfasura urmatoarele activitati:

i)   Transmite catre Mediapost Hitmail baza de date cu ID-urile participante la tragerea la sorti primita de la Organizator; ID-urile reprezinta coduri numerice atribuite fiecarui client al carui card este eligibil conform prezentului Regulament.

ii)  Transmite catre Organizator baza de date cu ID-urile castigatoare;

iii)  Achizitioneaza premiile Campaniei si le preda catre Organizator pentru expediere catre Castigatori.

*si cu sprijinul MEDIAPOST HITMAIL S.A., cu sediul in Str. Siriului, nr. 42-46, etaj 3, tronson 1, sector 1, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40 / 8295/2000, CUI 13351917, atribut fiscal RO, reprezentata de dl. Marian Seitan, in calitate de Director General, care va actiona cu aprobarea Co-Organizatorului, ca subimputernicit, in sensul dat acestei notiuni de dispozitiile Regulamentului general privind protectia datelor nr 679/2016 și va desfasura urmatoarele activitati:

i.   Administreaza baza de date care va cuprinde ID-urile de campanie primite de la Organizator, prin intermediul Agentiei.

ii.  Organizeaza tragerea la sorti pentru premii așa cum este detaliat în Art 5.

iii.  Constituie si administreaza o baza de date cu ID-urile de Campanie câștigătoare.

iv.   Trimite baza de date cu ID-urile castigatoare catre Agentie.

1.2 Campania promotionala de utilizare carduri de debit Mastercard BCR, „Multe beneficii, multe motive de bucurie” denumita in continuare „Campania”, se va derula sub prevederile prezentului Regulament („Regulamentul”) care este obligatoriu pentru toti participantii.

 

Sectiunea 2 - Durata Campaniei, aria de desfasurare si produsele/serviciile participante

2.1 Campania se va desfasura pe intreg teritoriul Romaniei si in strainatate, in perioada 01.10.2022 – ora 00.01 – 30.11.2022 ora 23.59, ora României, inclusiv, conform mecanismului Campaniei (sectiunea 3 din prezentul Regulament).

2.2 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica oricând prezentul Regulament prin incheierea unui Act aditional la Regulament. In situatia in care Organizatorul decide sa scurteze/sa prelungeasca/modifice Regulamentul, acest fapt va fi adus la cunostinta participantilor prin publicarea informatiei pe site-ul BCR sau prin afisare in unitatile teritoriale, cu cel putin 1 zi inainte de intrarea in vigoare a modificarilor.

2.3 Produsele participante la Campanie sunt cardurile de debit BCR Mastercard in lei, pentru persoane fizice, existente in portofoliul Organizatorului la data inceperii Campaniei.

2.4 Regulamentul oficial de desfasurare a Campaniei este disponibil in mod gratuit oricarui solicitant.

2.5 Pentru detalii privind Campania, participantii pot solicita gratuit consultarea Regulamentului, dupa cum urmeaza:

a)     in unitatile BCR;

b)     apeland InfoBCR (serviciu disponibil zilnic, de luni pana duminica, intre 8.00 si 22.00) la urmatoarele numere de telefon: *2227 apelabil din orice retea nationala sau la +4021 407 42 00, apelabil la tarif normal din strainatate.

 

Sectiunea 3 - Dreptul de participare. Mecanismul Campaniei

3.1   La Campanie pot participa toate persoanele fizice rezidente romane care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:

a) Au implinit 18 ani la data inceperii campaniei;

b) Sunt titulari ai unui card de debit pentru persoane fizice BCR Mastercard in Lei existent in portofoliu BCR la data inceperii campaniei  si au fost selectati la data inceperii campaniei pe baza preferintelor exprimate, istoricul tranzactional si au fost informati cu privire la campanie, prin urmatoarele canale: notificare Push, aplicatia mobila George, email sau SMS;

c) In perioada campaniei efectueaza, pe durata unei luni calendaristice (fie octombrie, fie noiembrie), minimum 5 tranzactii in valoare cumulata de minimum 250 lei / card prin utilizarea cardului de debit Mastercard BCR – cu cardul fizic sau salvat intr-o aplicatie de tip wallet (portofel digital) – pentru plata de bunuri si/sau servicii la comercianti in mediul online (e-commerce) sau in mediu fizic (in magazine prin achitarea la POS)

Urmatoarele tipuri de tranzactii nu sunt acceptate in Campanie: retragerea de numerar, transferul de bani (inclusiv top-up), pariurile sau tranzactiile la cazinouri..

Se considera tranzactie valida, tranzactia care este efectuata in perioada campaniei si este decontata pana pe data de:

  •  04.11.2022 inclusiv – pentru prima etapa a campaniei
  •  06.12.2022 – pentru a doua etapa a campaniei

Tranzactie decontata – operatiune efectuata cu cardul si inregistrata in contul curent atasat cardului pentru: plata de bunuri/ servicii la terminalele POS de la comerciantii care au afisate insemnele organizatiei internationale sub sigla careia a fost emis cardul; efectuarea de tranzactii pe Internet sau de tipul mail order/ telephone order (daca este posibila utilizarea cardului in acest mediu).

d)  La data incetarii si efectuarii extragerii premiilor campaniei sunt in continuare clienti ai bancii si produsul participant este in continuare activ.

e)  Respecta conditiile din prezentul Regulament;

f)   Nu sunt salariati BCR sau ai subsidiarelor BCR.

3.2   Participarea la Campanie este gratuita si benevola și va fi considerata acceptare a termenilor si conditiilor Campaniei conform celor prevazute in prezentul Regulament si orice modificari ulterioare ale acestuia aduse la cunostinta participantilor prin modalitatile prevazute in cuprinsul acestuia.

3.3   Etapele campaniei sunt urmatoarele:

Etapa 1: perioada de utilizare card: 01.10.2022 – 31.10.2022;

Etapa 2: perioada de utilizare card: 01.11.2022 – 30.11.2022.

3.4 Pentru a putea participa la tragerea la sorti pentru castigarea premiilor acordate in aceasta Campanie, participantii care utilizeaza produsele mentionate la pct. 2.3, trebuie sa indeplineasca cumulativ conditiile prevazute la pct. 3.1 din Regulament.

3.5 Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii, precum si a Organizatorului/Co-Organizatorului. Orice incercare de fraudare se soldeaza cu eliminarea participantului in cauza din Campanie si cu sesizarea organelor de cercetare penala, Organizatorul urmand sa informeze respectivul participant cu privire la aceasta decizie.

3.6 Participantul este unic responsabil pentru toate consecinte directe sau indirecte ce pot aparea ca urmare a inscrierii in aceasta Campanie.

 

Sectiunea 4 - Descrierea premiilor

4.1 In cadrul acestei campanii vor fi acordate prin tragere la sorti,1.000 de premii sub forma a 1.000 de vouchere electronice ( ”Carduri Cadou eMAG”), fiecare premiu constand intr-un voucher electronic („Card Cadou eMAG”), in valoare de 250 lei ce poate fi utilizat ca mijloc de plată pentru orice comanda plasata pe www.emag.ro sau in aplicatia eMAG, continand produse oferite de eMAG, Supermarket sau de partenerii eMAG Marketplace (mai putin Asigurari, Roviniete si Reincarcare Cartele) Premiile se vor acorda in 2 transe, cate 500 vouchere electronice pe luna, in cele 2 doua etape.

Nr. crt.

Descriere Premiu

Cantitate

Valoare unitara LEI,

cu TVA inclus

Valoare totala neta LEI, cu TVA inclus

Valoare totala bruta LEI

1

Voucher electronic („Card Cadou eMAG”)

1.000

250

250.000

250.000

TOTAL VALOARE PREMII

250.000

250.000

o   Voucherul electronic  câştigat prin această campanie se poate cumula cu alte vouchere electronice deţinute de câştigător („Carduri Cadou eMAG”), însa nu se poate preschimba în bani. Mai multe informatii despre termenii si conditiile de utilizare a Cardurilor cadou eMAG sunt disponibile aici: https://www.emag.ro/voucher/gift-card.

o   Voucherul electronic („Cardul Cadou eMAG”) poate fi aplicat, sub forma de reducere a valorii de plata, pe o singura comanda de la eMAG, valoarea fiind scazuta din totalul comenzii.

o   Valabilitatea voucherului electronic („Cardul Cadou eMAG”) este de pana la 6 luni de la primirea acestuia de catre castigator in aplicatia George sau pe email. Premiile de tip voucher electronic („Card Cadou eMAG”) vor fi achizitionate de catre Agentie pentru Co-Organizator.

4.2   Organizatorul isi rezerva dreptul de a retrage/anula premiul daca nu sunt respectate de catre castigator conditiile din prezentul Regulament.

 

Premiile acordate au o valoare comerciala bruta de 250.000 lei.

 

Sectiunea 5 - Tragerea la sorti. Acordarea premiilor

5.1 Modalitatea aleasa de Co-Organizator pentru desemnarea castigatorilor premiilor acordate in prezenta Campanie este tragerea la sorti electronica, care va fi efectuata in mod aleatoriu. Co-Organizatorul, prin furnizorul Agentiei MEDIAPOST HITMAIL S.A. , va organiza 2 trageri la sorti pentru  acordarea premiilor  din cadrul fiecarei etape a Campaniei, asa cum sunt mentionate la pct 3.3.

5.2 La fiecare din tragerile la sorti electronice vor fi luati in considerare utilizatorii (in baza ID-urilor de Campanie) produselor mentionate la pct. 2.3, care indeplinesc si conditiile de la pct. 3.1. Fiecare card de debit al participantului pentru care sunt respectate prevederile punctului 3.1 va primi de la Organizator un identificator dedicat campaniei (ID de Campanie), care nu identifica in sine un participant. ID-urile de Campanie sunt comunicate de Organizator Co-Organizatorului dupa incheierea perioadei de campanie si sunt utilizate de Agentie pentru realizarea tragerii la sorti a premiilor, prin intermediul MEDIAPOST HITMAIL S.A.

Dupa realizarea tragerilor la sorti, Co-Organizatorul va transmite Organizatorului lista de ID-uri de Campanie  castigatoare ale premiilor din fiecare etapa, plus 100 de rezerve pentru fiecare etapa.

5.3 Tragerile la sorti electronice se desfasoara in conformitate cu legile si reglementarile din Romania si vor avea loc:

- in data de 14.11.2022 pentru prima etapa a campaniei;

- in data de 15.12.2022 pentru a doua etapa a campaniei.

5.4 Tragerile la sorti pentru premiile din cadrul Campaniei presupun folosirea unui program de calculator cu distribuire si extragere aleatorie, care va selecta castigatorii si rezervele dintr-o baza de date ce contine toate inscrierile valide in Campanie. Extragerea se va efectua de catre Agentie prin intermediul furnizorului sau Media Post HitMail S.A. in prezenta unei comisii, denumita in continuare „Comisia”, compusa din 1 notar public, 1 reprezentant al Media Post Hitmail S.A si 1 reprezentant al Agentiei, la sediul  Media Post HitMail S.A. din Str. Siriului, nr 42-46, et 3, sector 1, Bucuresti in prezenta unui notar public.

5.5 Participantii la Campanie vor fi desemnati Castigatori sau Rezerve pentru fiecare premiu, dupa cum urmeaza: primii 500 de clienti-participanti/utilizatori extrasi in fiecare etapa vor fi castigatori, urmatorii 100 vor fi rezervele din fiecare etapa

5.6 În cadrul prezentei Campanii, un Participant are dreptul sa castige un numar maxim de 1 premiu. Prin acceptarea premiului, participanții înțeleg că datele lor cu caracter personal pot fi prelucrate în legătură cu acordarea premiului de către Organizator, Co-Organizator și Agenție, inclusiv pentru îndeplinirea formalităților legale aplicabile, fără a se limita la plata taxelor aferente premiilor: nume, prenume, numar cont, adresa de email, numar telefon.

5.7 Organizatorul va contacta telefonic castigatorii tuturor premiilor, precum si rezervele extrase daca castigatorul initial nu este validat sau nu poate fi contactat. Rezervele vor fi contactate in ordinea extragerii.

5.8 Pentru a intra in posesia premiilor, castigatorii trebuie sa fie de acord cu demersurile Organizatorului/Agentiei necesare acordarii premiului.

5.9 In ceea ce priveste premiile care constau in vouchere electronice  („Carduri Cadou eMAG”), raspunderea Organizatorului si a Co-Organizatorului inceteaza odata cu predarea acestui tip de premiu, dupa trimiterea premiului constand in voucher electronic („Card Cadou eMAG”) prin email/ in aplicatia George. Este posibil ca detinerea si folosirea voucherelor electronice (”Cardurilor Cadou eMAG”) sa presupuna respectarea anumitor conditii, prin urmare recomandam castigatorului sa le verifice.

5.10 Daca un premiu nu va putea fi acordat in urma tragerii la sorti din diverse motive independente de Organizator, el se restituie Co-Organizatorului care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.

5.11 Dreptul asupra premiului castigat nu poate fi transferat unei alte persoane si nu se poate schimba cu contravaloarea in bani sau înlocui cu alte bunuri și nici nu se poate solicita schimbarea caracteristicilor/parametrilor premiilor castigate.

5.12 Orice alte cheltuieli neprecizate ca urmare a acceptarii premiului de catre castigator, nu intra in sarcina Organizatorului si vor fi suportate de catre castigator.

5.13 Nici Organizatorul si nici Co-Organizatorul nu ofera nicio garantie pentru premii si nu vor despagubi pe Castigator in cazul unor probleme in exploatarea acestora, inclusiv daca acestea se refera la distrugerea premiului, imposibilitatea de folosire, vatamari corporale, alte daune auxiliare, etc.

 

Sectiunea 6 - Taxe si impozite aferente

6.1 Agentia de publicitate B.V. McCann-Erickson S.R.L. are obligația de a calcula, reține, declara și plăti la bugetul de stat impozitul pe venitul din premii aplicat în cota de 10% in numele Co-Organizatorului, în  calitate de Împuternicit al acestuia (conform Regulament) în conformitate cu prevederile Legii  227/2015 privind Codul Fiscal, articolele 108-110.

6.2 Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura, in legatura cu acestea, sunt in sarcina exclusiva a castigatorului. De la data virarii premiilor, toate cheltuielile legale aferente acestora revin castigatorului.

 

Sectiunea 7 - Legea aplicabila. Litigii

7.1 Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator, Co-Organizator si participantii la Campanie se vor rezolva pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti de la sediul Organizatorului.

7.2 Legea aplicabila este legea romana.

7.3 Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite: pe site-ul BCR: www.bcr.ro, prin telefon: *2227 apelabil din rețelele Vodafone, Orange, RCS RDS, Telekom; + 4021.407.42.00, apelabil din orice rețea din România sau din străinătate sau in scris in atentia Retail, Biroul Management Reclamatii la urmatoarea adresa: BCR Centrala – BGB, Calea Plevnei nr 159, Business Garden Bucharest, cladirea A, etajul 6, sector 6, Bucuresti, Romania, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii Campaniei. Dupa aceasta data, Organizatorul nu va mai lua in consideratie nicio reclamatie.

 

Sectiunea 8 - Intreruperea/incetarea Campaniei

8.1 Campania va putea fi intrerupta/incetata inainte de termen doar in caz de forta majora si/sau caz fortuit (asa cum sunt acestea definite de Codul Civil) sau printr-o decizie a Organizatorului. In situatia aparitiei vreunuia din aceste cazuri, Organizatorul va anunta participantii pe portalul Organizatorului (www.bcr.ro).

8.2 In situatiile avute in vedere la pct. 8.1 sunt incluse si hotararile instantelor judecatoresti, precum si actele unor autoritati publice competente.

8.3 Pentru situatiile avute in vedere la pct. 8.1 si pct. 8.2, Organizatorul nu mai are nicio obligatie catre participanti cu privire la returnarea vreunei sume de bani cu titlu de despagubire sau alte asemenea pretentii.

 

SECTIUNEA 9 - PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

9.1. Organizatorul prelucreaza datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie in conformitate cu politica sa privind confidențialitatea disponibilă la adresa https://www.bcr.ro/ro/persoane-fizice/informatii-utile/politica-privind-confidentialitatea și cu prevederile legale aplicabile in materia protectiei datelor cu caracter personal, inclusiv, dar fara limitare la prevederile Regulamentului General privind Protecția Datelor nr. 679/2016. Organizatorul poate transmite datele cu caracter personal ale participanților către Co-Organizator și/sau Agenție, în conformitate cu Secțiunile 4 și 5 din acest Regulament. Sub-imputernicitii B.V. McCann-Erickson S.R.L. si MediaPost Hitmail SA vor prelucra date personale pe baza instructiunilor Co-Organizator cu scopul indicat in prezentul Regulament.

9.2 Datele cu caracter personal sunt prelucrate in vederea executarii obligatiilor si exercitarii drepturilor care rezulta in privinta Organizatorului prin acceptarea conditiilor prevazute in prezentul Regulament de catre participanti, dupa cum urmeaza: pentru derularea Campaniei, prin selectarea participanților, desemnarea si contactarea castigatorilor acestei Campanie, realizarea de rapoarte statistice cu privire la clienti, produsele si serviciile BCR si prin transmiterea de informatii privind Campania in derulare. Furnizarea datelor este voluntara. Refuzul furnizarii acestora poate atrage insa imposibilitatea participarii la Campanie.

9.3 Datele cu caracter personal prelucrate in cadrul acestei Campanii sunt: nume, prenume, numar de telefon, adresa, adresa de e-mail, istoric tranzactional,  IBAN si ID-ul Campanie și nu vor fi dezvaluite catre terti. Cu toate aceste anumite date personale precum ID campanie va fi  dezvaluit  Co-Organizatorului si/sau Agentiei, precum si a cazurilor in care Organizatorul trebuie sa especte obligatiile impuse de legislatia in vigoare..

9.4 Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi introduse in baza de date destinata consumatorilor de produse/servicii BCR si vor fi stocate pe durata necesara organizarii Campaniei, precum si ulterior in vederea indeplinirii obligatiilor legale care incumba Organizatorului inclusiv obligatiile in materie fiscala si in materia arhivarii. Dupa expirarea duratelor de stocare, este posibil ca Organizatorul sa anonimizeze datele, lipsindu-le astfel de caracterul personal, pentru scopuri statistice.

9.5 Participantii la Campanie beneficiaza de urmatoarele drepturi in contextul prelucrarii datelor cu caracter personal: dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor (dreptul de „a fi uitat”), dreptul la restrictionare, dreptul la opozitie, dreptul de a nu fi subiectul unei decizii individuale automate si dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal si/sau instantelor competente, in masura in care considera ca este necesar. Pentru mai multe detalii privind activitatile de prelucrare si modul de exercitare a drepturilor, participantii pot contacta Organizatorul la adresa de e-mail: dpo@bcr.ro sau pentru prelucrarile efectuate de Co-Organizator la adresa receptie@mccann.ro  

 

Sectiunea 10 - Alte prevederi ale Regulamentului

10.1 Organizatorul, Co-Organizatorul si societatile comerciale implicate in Campanie:

-   nu sunt raspunzatori pentru disparitia sau sustragerea premiilor dupa momentul preluarii lor de catre castigator;

-   sunt exonerati de catre castigatori, acordul de vointa al acestora fiind dat prin simpla participare la prezenta Campanie, de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigatori in legatura cu premiile, ulterior momentului preluarii acestora, indiferent de natura acestor prejudicii, incluzand, dar fara a se limita la, vatamari corporale si/sau vatamari ale sanatatii, respectiv vatamari sau daune aduse patrimoniilor;

-   nu sunt raspunzatori de eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu premiile, indiferent de natura acestor prejudicii.

10.2 Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord si accepta neconditionat si in mod irevocabil prevederile prezentului Regulament. In cazul in care Organizatorul constata neindeplinirea si/sau nerespectarea conditiilor stipulate de prezentul Regulament, isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara alte despagubiri sau plati.

10.3 Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul, urmand ca aceste modificari sa intre in vigoare dupa anuntarea prealabila a participantilor utilizand aceleasi canale de comunicare prin care au fost informati de participarea la campanie. Anuntul se va face de catre Organizator cu cel putin 1 zi inainte de intrarea in vigoare a modificarilor.

 

Prezentul Regulament a fost incheiat si semnat astazi, ........................, la Bucuresti, intr-un exemplar original care ramane la notarul public, urmand ca Organizatorului sa i se elibereze un duplicat, care va avea aceeasi forta probanta ca originalul.

 

Denumirea/Adresa Organizatorului

Banca Comerciala Romana S.A., Calea Plevnei nr 159, Business Garden Bucharest, cladirea A, etajul 6, sector 6, Bucuresti, Romania