Serviciul 3D Secure

  • Plăti online fără griji în condiții de maximă siguranță
  • Serviciu GRATUIT valabil pentru cardurile Visa și MasterCard
  • Parolă statică plus parola unică și dinamică, valabilă doar 5 minute

Serviciul 3D Secure

Plăti online fără griji în condiții de maximă siguranță!

  • Plăti online fără griji în condiții de maximă siguranță
  • Serviciu GRATUIT valabil pentru cardurile Visa și MasterCard
  • Parolă statică plus parola unică și dinamică, valabilă doar 5 minute

Avantaje

GRATUITATE
Serviciul 3D Secure este gratuit!

SIGURANȚĂ
Plătești simplu și rapid iar tranzacțiile tale sunt în siguranță.

CONTROL
asupra cumpărăturilor

ACCESIBILITATE
Cardul tău Visa sau MasterCard beneficiază automat de serviciul 3D Secure.

Vreau să știu mai mult

Începând cu 14 septembrie 2019, au intrat în vigoare prevederile Regulamentului European 389/2018, un act normativ de completare a Directivei Europene 2366/2015 privind Serviciile de Plată PSD2, pe care, pentru ușurință, îl vom numi în continuare RTS (Regulatory Technical Standards). Acest RTS conține reguli cu privire la Autentificarea Strictă a Clientului și anume:

Autentificarea Strictă a Clientului pentru plățile efectuate cu cardul în mediul online:

  • Utilizarea a minimum două dintre cele trei metode de autentificare a identității clientului pentru autorizarea unei plăți e-commerce
  • Aceste metode de autentificare sunt bazate pe: ceva ce clientul ȘTIE (ex: PIN, parola), ceva ce POSEDĂ (ex: etoken, SMS OTP) sau ceva ce ESTE (autentificare biometrică, ex: amprentă, recunoaștere facială).

Autentificare cu parola statică plus parola dinamică prin SMS

Pentru finalizarea plăților online ai la dispoziție introducerea unei parole statice plus codul unic primit prin SMS (la numărul de telefon înregistrat la Bancă).

Pentru prima tranzacție, trebuie să parcurgi urmatorii pași:

  1. Introduci parola inițială*, formată din ultimele 6 cifre ale numărului de card cu care dorești să efectuezi plată plus ultimele 4 cifre/litere din CNP-ul tău (fără spații între cifre/litere).

  2. Îți setezi o parolă finală, știută doar de tine, care să cuprindă doar 4 cifre.

  3. Introduci codul unic primit prin SMS și confirmi tranzacția.

  4. Pentru următoarele plăți online vei utiliza parola setată de tine și codul primit prin SMS.

Exemplu

Numărul cardului este: 1234 5678 1234 5678 și CNP: 1234567890123

  • Parola statică inițială este: 3456780123
  • Parola statică inițială trebuie modificată la prima plată online cu cardul, astfel: în pagina autorizării tranzacției vei introduce parola statică inițială, apoi îți vei seta parola statică finală prin introducerea și reconfirmarea noii parole statice în campurile dedicate.
  • Parola statică finală trebuie să fie formată din 4 cifre.

*Poți afla detalii despre parola inițială contactând serviciul Info BCR disponibil 24h/7 la *2227, (număr cu tarif normal apelabil din rețelele naționale fixe și mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS) sau +4021.407.42.00 (apelabil din străinătate cu tarif normal)

Bine de știut

  • Nu se pot efectua plăți online doar cu parola inițială. Aceasta trebuie modificată.
  • Din motive de siguranță, parola ta statică va fi blocată după cinci încercări consecutive nereușite
  • După cele 5 încercări consecutive nereușite, pentru a putea autoriza o nouă plată, în funcție de tipul de autorizare, este necesar să reintroduci parola statică inițială și să îți setezi o nouă parolă statică.
  • Parola statică se poate reseta și accesând Ți-ai uitat parola? din pagina 3D Secure
  • În situația în care un client persoană juridică are și calitatea de persoană fizică și implicit deține carduri pe persoană fizică având aplicațiile George & eToken active, acel client va putea utiliza autentificarea biometrică sau codul PIN pentru eToken pentru plățile online.